Toon posts:

Breedband internet verbinding voor 6 maanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

een kennis van mij heeft mij gevraagd om een breedband internet abonnement te vinden voor zes maanden.

De meeste abonnementen hebben een contractsduur van een jaar minstens en ik kan er geen een vinden.

Het maakt niet uit of via de kabel is of met ADSL.

Enige suggesties ?

bvd

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:55
En de reden hiervoor...?

Als hij maar 6 maanden internet wil hebben omdat hij gaat verhuizen oid is ADSL ook nog een optie, dat kun je gewoon meeverhuizen. Als het een andere reden heeft heb ik niets gezegd... maar het zou zonde zijn om veel te gaan zoeken als het ook simpel kan :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
XanderH schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:49:
En de reden hiervoor...?

Als hij maar 6 maanden internet wil hebben omdat hij gaat verhuizen oid is ADSL ook nog een optie, dat kun je gewoon meeverhuizen. Als het een andere reden heeft heb ik niets gezegd... maar het zou zonde zijn om veel te gaan zoeken als het ook simpel kan :)
Hey

Hij gaat verhuizen naar het buitenland. Dan moet hij alles hier achter laten.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:55
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:07:
[...]

Hey

Hij gaat verhuizen naar het buitenland. Dan moet hij alles hier achter laten.
Tsja, er zijn meer topics over geweest...

regelmatig verhuizen ... wat voor opties heb ik ?

Denk dus niet dat je zoveel opties hebt. Je kunt natuurlijk ook een normaal breedband abo nemen en na 6 maanden opzeggen, denk alleen dat het best een duur geintje word om na 6 maanden je contact al 'af te kopen.'

Misschien dat er wel iets te regelen valt met een ADSL provider als je ze de reden er bij geeft, denk dan aan de mogelijkheid om na 6 maanden op te zeggen en dan geen gratis installatiepakket ofzo, volgens mij maakt een provider er dan ook geen verlies meer op. Stuur ze eens een mailtje :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik zou gewoon een paar providers afbellen voor een dergelijk contract. Zal je waarschijnlijk wel een hoger maandbedrag moeten betalen....

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.