Toon posts:

Wie kan me helpen mijn PC wat fijner af te stellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil mijn PC graag wat sneller afgesteld hebben ( haal zeer beroerde benchmark score's, mijn vriendin's athlon XP 2000 systeem met asrock mobo en MX440 haalt me nog in ) zonder onderdelen te vervangen.

Mijn systeem bestaat uit:

350w voeding
AMD Athlon XP 2600+ Barton
Zalman CNPS7000B-AlCu
Asus Ati radeon 9600 SE
Asus A7V8X-X moederboard
Creative Audigy LS 5.1
Samsung DVD speler SD616T
Nec DVD-RW 2510A
Seagate ST340810A 40 GB hdd
2 x 256 Mb Corsair 400 Mhz modules latency 2.5

Alle tips zijn welkom.

Verwijderd

dit kan je helpen: Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

en idd, wat BBL the 2nd zegt: je hebt een aardig systeem, dat best goed zou moeten scoren op bechmarks ed.

misschien zit je pc vol met virussen en spyware? dat vertraagt de boel aanzienelijk

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 19:21 ]

Verwijderd

ehm, welk benchmark programma (een bepaald spel bv, of 3Dmark), welk besturingssysteem? enzovoorts. Er zal wel iets niet helemaal goed zitten.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Allereerst welkom hier op GoT..

De vragen die je stelt zijn allemaal toch wel vrij standaard. Omdat dit standaard vragen zijn hebben we ze opgenomen in de Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

Probeer die faq eens op je gemak door te lezen, en probeer ook te begrijpen wat erin staat. Op die manier zul je snappen waar je mee bezig bent.

Overclocken is altijd een kwestie van proberen. Dus neem gewoon de tijd, ga wat proberen, en als je rustig aan doet, met kleine stapjes tegelijk, kan er niet veel fout gaan :)

Succes.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.