Toon posts:

stille dvd-speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
goeiemiddag!

Heeft er iemand hier ervaring met de Asus DVD-E608 (8x40x dvd)?
Is ie een beetje stil en leest ie goed gebrande cd's??
En maakt het veel uit dat ie maar 8x dvd leest?

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 19:41

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Nee, het maakt niet uit hoeveel keer dvd hij leest. Tenminste, als je een video dvd bekijkt draait je dvd maar op 1X. Ander toepassing ( dvd spellen ) gebruiken wel je 8X, alleen vand deze spellen en andere dingen op DVD zijn er nog maar heel weinig.
Ikzelf gebruik een creative 6X en hoor hem helemaal niet. :)

• Sander Schrier
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb zelf de ASUS DVD-E612 en ben daar erg tevreden over. Onder meer vanwege de stille werking. Dat is bij films perfect! Deze drive heb ik als vervanging van een Pioneer 16x, die wél veel herrie maakte (ook bij films!!!). Ik denk dat je beter de 12X van ASUS kunt hebben, dan de 8X. Dit afgaande op tests van de 8X, waar onder meer een hoog processorgebruik uit bleek... *D

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:11

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb 'm zelf al een tijdje, en bij bevalt prima. Hij is stil en leest alle soorten CD's snel en foutloos. En hij is out-of-the-box regiovrij, maar dat is in principe bij alle spelers wel voor elkaar te krijgen met een andere firmware. Als je niet perse een 16-speed speler hoeft te hebben zoals ik, dan is die Asus 8-speed zeker een aanrader. Volgens mij duurt het nog wel een tijd voordat er veel DVD software uitkomt. Ik gebruik 'm nu alleen voor DVD films. Wat trouwens ook wel goed is, is dat ie muziek tracks op 18-speed kan extracten. Hij komt zelden onder de 12-speed met lezen van muziek.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Waar tussen den haag en enschede kan ik die asus dvd spelers vinden?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties!:)

Die asus 8x/40x is o.a. bij perfect systems in Oldenzaal te koop.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ga in ieder geval niet voor pioneer!!!

Heb er zelf eentje, ben er erg tevredne mee, maar de decibelen die dat ding produceert, da's toch veel.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Pioneer is lief, maar maakt veel herrie, al maakt dan voor mij niet echt uit...komt niet boven de fan van m'n voeding in m'n HQ08 uit..

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 22:06 schreef FrankGuthrie het volgende:
Ga in ieder geval niet voor pioneer!!!

Heb er zelf eentje, ben er erg tevredne mee, maar de decibelen die dat ding produceert, da's toch veel.
Ha ook geen "disco"type zeker.;)
ik bouw dagelijks DVD's in moet de eerste stille nog tegen komen.:(
Pagina: 1