Sinds een paar dagen heb ik een antenneversterker van Scanpart aangesloten bij het kastje, met daarop 2 tv's aangesloten. Beide antennekabels zijn aangesloten via een videorecorder naar de tv toe. Nou zit ik met een vaag probleem. Als ik de antennekabels helemaal aansluit in de versterker dan zit ik met storing (sneeuw) door het beeld heen op het videokanaal. Sluit ik de kabels losjes aan in de versterker, dan is het beeld goed. Zet ik de kabels wat vaster, dan wordt het weer slechter.
Hoe kan ik dit oplossen? Heeft het misschien met de aarde van de stekkertjes te maken?
[EDIT] Zonder antenneversterker is het beeld wel goed. En't lijkt mij niet aan de tuner te liggen, want als ik een band afspeel die al een tijd geleden goed opgenomen is, is het beeld even slecht.
Hoe kan ik dit oplossen? Heeft het misschien met de aarde van de stekkertjes te maken?
[EDIT] Zonder antenneversterker is het beeld wel goed. En't lijkt mij niet aan de tuner te liggen, want als ik een band afspeel die al een tijd geleden goed opgenomen is, is het beeld even slecht.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 18:56 ]