Toon posts:

Norton antivirus 2004 (her) installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer voor iemand norton antvirus opnieuw te installeren nadat deze vastgelopen is, helaas wil dit niet echt lukken :(

ik heb norton via de manier door symantec beschreven verwijderd

http://service1.symantec....eeb7918f288256e35005cd80d

op het moment kan ik nergens op de laptop nog iets van symantec terug vinden (dus volgens mij zijn alle file's en reg sleutels er uit)

maar als ik nu norton weer wil installeren krijg ik nog voordat de installatie begint de melding:

"er is een product geïnstalleerd of verwijderd waarvoor de computer nog opnieuw voor worden opgestart."

het moge duidelijk zijn dat dit NIET het geval is, opnieuw opstarten van de laptop genereed dus alleen dezelfde melding....

het moge duidelijk zijn dat dit NIET het geval is, opnieuw opstarten van de laptop genereed dus alleen dezelfde melding....

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zal wel niet uit maken, maar je kan eens proberen om de temp map helemaal leeg te gooien. Ik bedoel dan: C:\Documents and Settings\jou windowsnaam\Local Settings\Temp\

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Programma verwijderen via Software en in Regedit.exe -> zoeken op "norton", "liveupdate" en dan nog blijven er dingen achter...

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen verder gegaan met klooien.....

nieuwe user aangemaakt met de gedachte maybe staat er ergens iets niet goed en nu draaid het (gelukkig) wel goed

Br@m, in ieder geval bedankt voor je (snelle) reply... misschien waren het ook wel de temp files.. die zijn ook schoon bij een nieuwe user, but thanks

Verwijderd

Topicstarter
PcDealer schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:44:
Programma verwijderen via Software en in Regedit.exe -> zoeken op "norton", "liveupdate" en dan nog blijven er dingen achter...
als het zo simpel was gegaan stond dit bericht hier niet ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:53:
[...]

als het zo simpel was gegaan stond dit bericht hier niet ;)
Precies. :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 19:22
't is al opgelost geloof ik, maar wat je ook nog even had kunnen proberen is
SYMClean (van Symantec zelf). Is wel meer voor Systemworks, maar goed, daarin zit ook Antivirus.
Pagina: 1