Ik heb overal gezocht maar kan echt niks vinden wat mij duidelijk antwoord geeft.
Dit is mijn vraag/probleem. (Heb er de ballen verstand van dus verbeter me als ik iets doms zeg)
Op mijn werk hebben we een echo-grafie apparaat met een composite-video kabel.
Dit ding geeft zwart-wit NTSC beelden af.
Nu willen ze dat dit apparaat aangesloten word op een kaart, zodat er foto's gecaptured kunnen worden. (Als dit niet kan video)
Dit apparaat heeft geen andere aansluitingen, dus ik heb een kaart nodig die een composite-video aansluiting heeft en NTSC kan capturen!
Alle kaarten die ik heb bekeken hebben ''volgens mij'' alleen PAL ondersteuning maar kunnen wel naar NTSC converteren. Daar heb ik dus niks aan!
Geld maakt niet zo heel veel uit, eurootje of 400/500 mag wel maar hoeft niet!
Het hoeft geen goede kwaliteit te zijn namelijk.
Mijn vraag is dus: wie weet er een goede kaart of heeft ervaring met een kaart die dit allemaal kan?
Het mooist zou zijn als het PCI was met een software pakket meegeleverd!
Er werd oorspronkelijk om een Pinnacle gevraagd, maar ik kon niks wijzer worden uit de website van hun!
Ik ben erg veeleisend maar als iemand me een goede raad kan geven graag
Dit is mijn vraag/probleem. (Heb er de ballen verstand van dus verbeter me als ik iets doms zeg)
Op mijn werk hebben we een echo-grafie apparaat met een composite-video kabel.
Dit ding geeft zwart-wit NTSC beelden af.
Nu willen ze dat dit apparaat aangesloten word op een kaart, zodat er foto's gecaptured kunnen worden. (Als dit niet kan video)
Dit apparaat heeft geen andere aansluitingen, dus ik heb een kaart nodig die een composite-video aansluiting heeft en NTSC kan capturen!
Alle kaarten die ik heb bekeken hebben ''volgens mij'' alleen PAL ondersteuning maar kunnen wel naar NTSC converteren. Daar heb ik dus niks aan!
Geld maakt niet zo heel veel uit, eurootje of 400/500 mag wel maar hoeft niet!
Het hoeft geen goede kwaliteit te zijn namelijk.
Mijn vraag is dus: wie weet er een goede kaart of heeft ervaring met een kaart die dit allemaal kan?
Het mooist zou zijn als het PCI was met een software pakket meegeleverd!
Er werd oorspronkelijk om een Pinnacle gevraagd, maar ik kon niks wijzer worden uit de website van hun!
Ik ben erg veeleisend maar als iemand me een goede raad kan geven graag