Ik wil al een tijdje fornmatteren en Windows XP op de Raid 0 installeren maar zodra ik XP wil gaan installeren staat de schijf niet in de lijst van de HDD's die beschikbaar zijn.
Ik heb al verschillende problemen gezienm hier en een paar oplossingen , ik heb geprobeerd F6 in te drukken voor de installatie dat wekt goed totdat hij vraagt of ik het via een diskette of via de windhoos cd wil doen
hierbij kies ik voor de diskette met de drivers die ik gedownload heb op www.westerndigital.com
dan vraagt hij of ik de drivers voor
win 200 server
win NT
of windows XP wilt installeren
Natuurlijk kies ik voor windows XP waarna hij vraagt of ik door wil gaan enzo
Daarna vraagt hij nogmaals , Wilt u de de drivers van de diskette(S) of van de windows cd (enter)
Dan druk ik op S en dan gebeurd er niks. Hierbij kan ik 10 jar wachten maar er gebeurd niks.
Druk ik Enter gat hij meteen verder MAAR dan staat de schijf NOG NIET in de lijst met beschikbare HDD's.
Ook heb ik al een adner toetsenboard geprobeerd. Maar dat werkte precies het zelfde
Ook nog een andere versie van XP geprobeerd. Maar daar werkte de knop F6 niet.
Iemand die mij kan helpen?
Ik heb al verschillende problemen gezienm hier en een paar oplossingen , ik heb geprobeerd F6 in te drukken voor de installatie dat wekt goed totdat hij vraagt of ik het via een diskette of via de windhoos cd wil doen
hierbij kies ik voor de diskette met de drivers die ik gedownload heb op www.westerndigital.com
dan vraagt hij of ik de drivers voor
win 200 server
win NT
of windows XP wilt installeren
Natuurlijk kies ik voor windows XP waarna hij vraagt of ik door wil gaan enzo
Daarna vraagt hij nogmaals , Wilt u de de drivers van de diskette(S) of van de windows cd (enter)
Dan druk ik op S en dan gebeurd er niks. Hierbij kan ik 10 jar wachten maar er gebeurd niks.
Druk ik Enter gat hij meteen verder MAAR dan staat de schijf NOG NIET in de lijst met beschikbare HDD's.
Ook heb ik al een adner toetsenboard geprobeerd. Maar dat werkte precies het zelfde
Ook nog een andere versie van XP geprobeerd. Maar daar werkte de knop F6 niet.
Iemand die mij kan helpen?