Toon posts:

Bug?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand deze reactie van mij eens bekijken? Ik sta op +2 maar eigenlijk zou ik toch +3 moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Je staat zelfs op +4 :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is nu veranderd inderdaad, maar net zag het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/shapeone/Systeem/bug.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Is zeker geen bug. Het is mogelijk dat beide moderaties (ongeveer) op hetzelfde moment gedaan zijn, dan telt er maar één mee. Daarnaast is het ook niet zo dat elke +1-moderatie automatisch resulteert in een verhoging met een eenheid van de reactie. Hoe meer een reactie gemodereerd is, hoe minder een nieuwe moderatie weegt op de score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Steve schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:48:
Is zeker geen bug. Het is mogelijk dat beide moderaties (ongeveer) op hetzelfde moment gedaan zijn, dan telt er maar één mee. Daarnaast is het ook niet zo dat elke +1-moderatie automatisch resulteert in een verhoging met een eenheid van de reactie. Hoe meer een reactie gemodereerd is, hoe minder een nieuwe moderatie weegt op de score.
Ja, maar dat laatste is hier niet op van toepassing. Zoals je ziet is de reactie maar 3x gemodereerd en ik zou dus ook een +3 moeten hebben. Het zal wel het eerste geval zijn dan, dat 2 moderaties ongeveer gelijktijdig zijn uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zo te zien heeft het modsysteem zichzelf gecorrigeerd :7. Kijk maar naar het score verloop van je reactie. De eerste vier moderaties van een reacties worden voor het volle pond (1 punt omhoog of omlaag) meegeteld. In dit geval is er ergens een foutje ingeslopen dat je reactie opeens een punt afgetrokken kreeg, maar de daaropvolgende moderatie heeft die weer gecorrigeerd. De eindscore klopt ook: je hebt je reactie ingezet op het niveau +1 en daar zijn dan drie keer +1 voor uitgedeeld. DIt resulteert in de score +4.

Gezien de tijd die verlopen is nadat de reactie is geplaatst, hebben niet twee mensen na elkaar je reactie gemodereerd. Waar de fout preceis zit weet ik niet, maar er is een kans dat een dDoS van vanmiddag daar mee te maken heeft. In iedergeval klopt de waardering weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prima, bedankt voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Het is op zijn minst een opmerkelijk scoreverloop :+

Ik kan het bovenstaande iig niet verklaren.
Pagina: 1