Misschien dat er meer mensen zijn die deze vraag hebben.
Ik heb niet een al te dikke bankrekening maar zou toch een leuk setje zoeken.
Nu zie je overal van die home theatre sets van sony, panasonic, pioneer etc.
Daar zitten leuke setjes tussen voor een niet al te belachelijke hoge prijs.500/600 euro Zelf vind ik die zuiltjes wel handig omdat je dan geen beugels in je muren hoeft te boren en dat scheelt weer het nodige doe het zelf werk.
Het nadeel van die sets vindt ik vaak dat er geen tuner op zit zodat het net niet een vervanger van mijn stereo set is en dat als je dvd setje naar de klote gaat je waarschijnlijk met je speakers zit te kijken omdat het een dvd speler met geintergeerde receiver is.
Nu is mijn vraag aan de audiofielen.
Hoe kan ik toch zo goedkoop mogelijk een kwalitatieve goede losse set kopen?
Bestaande dus uit een receiver en speakerzuiltjes etc.
Verkopen ze ook los dat soort zuiltjes ook los?
Stel ik heb een budget van ongeveer maximaal 800 euro wat zou dan de beste koop zijn? En welke merken kun je beter vermijden?
De geluidskwaliteit, functionaliteit en design vind ik erg belangrijk, 800 euro is ook niet echt budget meer, maar voor echte kwaliteit weet ik dat je veel meer kwijt bent.
Alvast bedankt
Ik heb niet een al te dikke bankrekening maar zou toch een leuk setje zoeken.
Nu zie je overal van die home theatre sets van sony, panasonic, pioneer etc.
Daar zitten leuke setjes tussen voor een niet al te belachelijke hoge prijs.500/600 euro Zelf vind ik die zuiltjes wel handig omdat je dan geen beugels in je muren hoeft te boren en dat scheelt weer het nodige doe het zelf werk.
Het nadeel van die sets vindt ik vaak dat er geen tuner op zit zodat het net niet een vervanger van mijn stereo set is en dat als je dvd setje naar de klote gaat je waarschijnlijk met je speakers zit te kijken omdat het een dvd speler met geintergeerde receiver is.
Nu is mijn vraag aan de audiofielen.
Hoe kan ik toch zo goedkoop mogelijk een kwalitatieve goede losse set kopen?
Bestaande dus uit een receiver en speakerzuiltjes etc.
Verkopen ze ook los dat soort zuiltjes ook los?
Stel ik heb een budget van ongeveer maximaal 800 euro wat zou dan de beste koop zijn? En welke merken kun je beter vermijden?
De geluidskwaliteit, functionaliteit en design vind ik erg belangrijk, 800 euro is ook niet echt budget meer, maar voor echte kwaliteit weet ik dat je veel meer kwijt bent.
Alvast bedankt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 17:33 ]