Toon posts:

[MCE 2005] Zenders sorteren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte medeTweakers,

weten jullie misschien hoe/of het mogelijk is om de zenders naar eigen inzicht in te delen in MCE2005. Ik heb zelf al bijna alle topics door genomen en ook gegoogled maar kan hier niets over vinden.

specs (schijnt belangrijk te zijn):

- gigabyte sinxp1394
- P4 2.8 Ghz
- 1024 Mb Ram ( 2x512 dual channel)
- PVR250 (non mce)
- G4 ti4200
- 80 en 120 Gb Harddisks
- MCE2005
- CAI Westland (kabel boer)

alvast bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je eens wat exacter vertellen wat je geprobeerd hebt en waar je dan precies op gezocht hebt? :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo'n beetje in alle topics , betreffende mce, gekeken of er iets staat over het herindelen of zelf toevoegen van zenders , geen resultaat. Via google kun je ook hier niets over vinden . Het probleem is nu dat mce zelf indeelt welke kanaal op welke positie staat, zoals vrt op 8 terwijl ik hier NET5 wil.
Ik weet dat er een register tweak bestaat dat je i.p.v (M)Hz gewoon kanaal nummers kan opgegeven , alleen kan ik deze niet terug vinden .
Wat dus eigenlijk wil is dat ik ergens kan instellen dat mijn kanaal volgorde er ongeveer zo uit ziet

NED1
NED2
NED3
RTL4
RTL5
YORIN
SBS
NET5
FOX
Veronica
etc

alleen hoe krijg je dit voor elkaar 8)7 ?

Ik heb zelf wintv geinstalleerd en daar kun je wel de kanalen sorteren maar hoe krijg je dit geimporteerd in mce?

dus als er iemand is die hier meer info over heeft dan graag _/-\o_

Verwijderd

Toevoegen van kanalen is mij en velen ook nog steeds een mysterie (sommigen hebben een knop "add channel"/"kanaal toevoegen" maar die staat er bij mij echt niet tussen)

De volgorde aanpassen kan gewoon: instellingen -> TV -> gids -> verander kanaalvolgorde (weet ik niet zeker want ik heb zelf de engels versie)

Verwijderd

Topicstarter
stom, stom |:( |:( , AceOfSpades heel erg bedankt _/-\o_ , de plek die jij noemt is de juiste , ook voor het toevoegen van kanalen.

wat mij betreft mag deze topic dicht

thanx