Toon posts:

[C++] word addin, toegang tot undo stack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een addin voor ms word, dit werkt allemaal aardig :) maar nu wil ik de undo stack uitlezen.. dus niet die standaard functies als het clearen van de undo stack.. Maar ik wil de items uit de stack uitlezen.

Ik heb al flink lopen zoeken maar nog niet gevonden of (en hoe) dit mogelijk is.. jullie enig idee? :?

Verwijderd

Is dit geen standaard API call van Windows ipv naar Word ?

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 22:08
En wat verwacht je te krijgen?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• MrBucket
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-10-2022
Ik neem aan dat je zelf al het hele objectmodel van Office / Word hebt doorgevlooid? Dan wordt het idd een stukje lastiger ja.

Maar, stel dat je eenmaal toegang hebt tot die undo stack, wat wil je er dan precies mee gaan doen? Wil je alleen de omschrijvingen van de dingen die op de stack staan hebben, wil je de undo stack kunnen opslaan... wat precies?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gewoon 'simpelweg' (blijkbaar dus niet :P) weten wat er in de undo stack staat zodat ik die zaken kan uitlezen en deleten. En dus dus alleen wel/niet de hele stack deleten zoals dat kan vanuit vba...

Windows heeft een undo, maar volgens mij heeft word hier een eigen uitbreiding oid op... maargoed, ik zal ook nog eens wat verder spitten in de windows api...

Nog andere suggesties?

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 22:08
Windows heeft een undo? Niet dat ik weet. Heb je het misschien over Explorer.exe?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Pagina: 1