Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA synchroniseert niet met outlook.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

ik heb een probleem, mijn Qtek pda synchroniseert niet met outlook... Ofja, niet MEER...
Op mijn pc heeft altijd Office XP gestaan en sinds dat ik Office 2003 erop heb gezet doet hij dit dus niet meer.
Nou voor de mensen die meteen de reactie geven: zet dan Office XP terug. Die optie is al geprobeert, ik heb hem op een andere pc aangesloten met de oude configuratie (WXP, Office XP) waarop hij het altijd wel heeft gedaan, maar weer niks!
Ik probeer alle afspraken er weer in te krijgen, maar het lijkt wel alsof hij alleen de afspraken die ik met Outlook XP op mijn pc gemaakt heb, alleen gesynchroniseerd worden want hij vraagt iedere keer of ik die afspraken wil overschrijven of gewoon behouden. De nieuwe wil hij er niet in plaatsen..... En ook de nieuwe die ik gewoon weer in Office XP op mijn pc maak niet... Hij synchroniseert meteen als ik een nieuwe afspraak maak, maar in mijn PDA zetten, how maar!
De afspraken die ik op mijn PDA maak synchroniseert hij trouwens WEL naar mijn outlook op de pc toe..... Als ik dan de afspraken weer verwijder op mijn pc, dan doet hij het wel goed en verwijderd hij ze ook op mijn pda.
Ik probeer het trouwens met Active Sync van MS. Ook heb ik het geprobeerd met IntelliSync. En op mijn PDA staat Windows CE os.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben, ik weet na een hoop zoekwerk en raadpleging van verschillende handleidingen niet meer wat ik over het hoofd zie of wat ik eraan kan doen om het probleem te verhelpen.

G-groet

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 16:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb het zelf maar opgelost, na een reset van het ding doet outlook, welke versie dan ook, het weer compleet.
Een andere oplossing heb ik ervoor neit kunnen vinden.....

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Een softe reset is *altijd* het eerste wat je moet doen bij PDA problemen. Net als herstarten bij computerproblemen.

Alors.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb een Sony UX50 en bij de synchronisatie software die daarbij zat stond ook vermeld dat je voor gebruik van Office2003 een update moest ophalen en installeren anders werkte het inderdaad niet. Dat heet geloof ik HotSync. De update daarvoor kon ik gewoon op de betreffende Sony pagina halen.

Wellicht geld dezefde patch ook voor jouw software?