Toon posts:

Beschadigde Barthon gekocht bij Powerline.

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de HCC dagen heb ik de Athlonxp 3000+ gekocht met de Barthon core. Toen ik thuis de cpu uit de verpaking haalde zag ik dat de core een beetjes beschadigt is. De CPU doet het wel goed, maar ik baal er wel erg van.

Wat als die daardoor straks dood gaat ?

Ik heb hem bij Powerline gekocht en hopelijk kan ik hem nog omruilen. Want op deze cpu zit nu geen gerantie meer volgend AMD omdat die een beschadigde core heeft. Het is ook een best wel oude aangezien hij nog voor week 40 is. Maar dat maakt mij toch niks uit omdat ik hem toch zo kan unlocken.

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:05
Ik zou zeggen bel powerline op en vraag het.

Wij kunnen echt niet meer als je zelf kan.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En wat zegt Powerline?

Je geeft zelf het antwoord direct na je vraag dus?

ARME AOW’er

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:40:
Op de HCC dagen heb ik de Athlonxp 3000+ gekocht met de Barthon core. Toen ik thuis de cpu uit de verpaking haalde zag ik dat de core een beetjes beschadigt is. De CPU doet het wel goed, maar ik baal er wel erg van.

Wat als die daardoor straks dood gaat ?
Hij werkt toch? Dan is er geen enkele reden te denken dat hij zomaar kapot gaat.

Kun je er een foto van maken? Wat voor beschadiging hebben we het over?

Overigens is het 'barton' en niet 'barthon'..

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-08 12:23
hoe dacht jij een moderne barton te unlocken , als je dat weet dan kun je erg populair worden onder de tweakers hier, degene van voor week 40 2003 zijn best wel wat geld waard voor de OC'ers hier

LinkedIn
BlackIntel

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Handel het eens af met Powerline. We kunnen echt niks voor jou doen. Jou CPU werkt immers nog prima.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.