Toon posts:

HP 8210i probleempje (again)

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een lege cd in mijn brandertje doe, probeert hij de cd te lezen waardoor mijn systeem bijna vast loopt. Wat is hier aan te doen?

PS Dit is mijn 2e post over dit probleempje omdat ik de 1e niet terug kan vinden. Dearch funtie werkt ook nie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel de search-functie werkt ook niet.

Verwijderd

welke software gebruik je?
directCD?

ik heb dezelfde writer en had met directcd ontiegelijk veel problemen....

tief hem eraf en ga Nero gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik directcd & easy cdcreator. Maar het probleem begint al voordat ik de software opstart.

Verwijderd

das niet waar want directCD wordt automatisch opgestart als je 98 (of wat je dan ook draait) opstart (kijk maar in je systemtray...daar staat ie)

geloof me directCD is het probleem....hoe eerder die eraf is hoe beter....maarja je moet het zelf weten natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het proberen...

Verwijderd

Topicstarter
direct cd is er af, maar het probleem is er nog! Moet ik misschien ook simple trax er afgooien, of misschien alle adaptec software?

Verwijderd

mmmmm.....ik had in 1x alle cdwriter plus software eraf gegooid idd...misschien dat er nog iets is blijven hangen.....

als er echt niets meer opstaat en het probleem is er nog steeds zou ik teruggaan naar de winkel.....dan kan het eigenlijk alleen nog maar aan de hardware liggen.

leest ie gewone cdees wel goed?

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Auto insert notification al geprobeert uit te zetten ? (wil ook nog wel eens helpen)

l8rzz

Like this yall...

• thedjin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
even een heel ander probleem met de zelfde burner wel
als ik een cd wil branden die groter is als 74 min en ik doe er een 80 min in dan geeft hij nog aan dat er 3.35 min over heen zit
moet ik dat ergens instellen?

raar is zo gek nog niet !

Pagina: 1