Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WLAN music player]Noxon Audio

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 09:59
Iemand ervaringen met de Terratac Noxon Audio?

Dit is een klein toestel die je in je draadloze netwerk opneemt en dan muziek kan streamen vanaf een pc dmv software en tevens internetradio kan weergeven.

Info:
http://productsen.terrate...de=thread&order=0&thold=0

• Tom_G
up

edit: ja uppen dus, er was nog niet bepaald reactie op gekomen :o

[ Voor 95% gewijzigd door Tom_G op 15-11-2004 20:29 ]

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 23:00
down

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• Tom_G
Netgear heeft er blijkbaar ook één. Maar het is al bij al wel interessant om te weten of die al dan niet goed werken.

Overigens vraag ik me ook af hoe die software in z'n werk gaat. Kan men gewoon één directory kiezen zodat hij alle onderliggende bestanden ook afspeelt?

[ Voor 93% gewijzigd door Tom_G op 16-11-2004 12:37 ]

• Tom_G
K'heb via Google nog alternatieven gevonden maar overigens zijn ze veel duurder.

Die Noxon audio kost om en bij de €100 wat toch erg betaalbaar is.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oud topic, I know, maar kan mijn ervaringen wel eens posten.

Heb paar weken terug een Noxon Audio van m'n neef overgenomen die er niks mee deed.

't ding werkend krijgen met mijn draadloze netwerk was niet zo moeilijk, al vind ie heel af en toe m'n netwerk niet maar na een reboot (van de Noxon) wél :?

De lijst met internetradio's werkte eerst grotendeels niet, maar na (handmatige) update wel.
Meeste links waren dus veroudert...

Na het nodige geklooi heb ik de Noxon zo ver dat ie de Shoutcaststream van mijn pc (die boven staat) afspeeld. Link moet blijkbaar alléén uit een ip+poort staan, zoals: http://192.168.1.2:7000/
Zat dus telkens een link met een .pls erachter in te voeren en als type natuurlijk pls aangegeven maar dat werkte dus niet...

Alleen nu een erg groot minpunt: De favorieten-webinterface werkt voor geen meter :(
FF3: Niet ondersteund, IE7: idem (krijg met die 2 geen webinterface te zien). IE6/FF2 werken wel.
Daarnaast als ik, met die webinterface, een internetradio/shoutcaststream probeer toe te voegen dan klik ik op toevoegen en dan blijkt de helft van de tijd de link niet toegevoegd te zijn, met verwijderen idem, moet soms meerdere keren op verwijderen klikken voordat de link daadwerkelijk verwijdert wordt.

Iets erg opvallends: Als 't ding "uit" staat, blijkt de webinterface gewoon benaderbaar :?

Support van Terratec is er blijkbaar niet. Er is geen spoor van de Noxon Audio te vinden op hun site. Wel een manual, plaatjes, FAQ en een programma met de originele firmware op de ftp van Terratec maar verder niks.

Heb hun al gemaild of ze een nieuwere firmware hebben voor 't ding met een goedwerkende webinterface maar krijg geen reactie terug :/

Tot zover mijn ervaringen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk, maar als je met dit product je ervaringen wil delen is het niet de juiste weg om er dan maar een 4 jaar oud topic voor te schoppen. Een dergelijk oud topic met een slechte topicstart is een slechte basis om mee verder te gaan. Daarnaast horen dit soort apparaatjes hier niet meer thuis in PMD.

Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.