Ik wil zorgen dat niemand de desktop kan veranderen in hun accounts heb er 8, maar als ik dat bij de rechten instel van dat ze niks kunnen, geld dat ook voor de admin. Ik kan daar geen groepen voor instellen. Heeft iemand een idee om dat in windows te doen, zonder ander programma. Ik heb al gezocht op google en in de search, maar ik kan het niet vinden
Een Group Policy op de groep users ?
Ik neem aan, dat je gebruikers toch wel in een domein groep zitten ? Zo ja, dan kun je hier een group policy op los laten..
Ik neem aan, dat je gebruikers toch wel in een domein groep zitten ? Zo ja, dan kun je hier een group policy op los laten..
Een group policy wil niet werken, heb het geprobeert. Ik zit niet in een domein maar in een werkgroep met 4pc's. Helaas kan ik dat niet veranderen want dat mag niet van school
.
Heb je al eens gezocht op GoT op dit onderwerp? 
Er is behoorlijk wat informatie hierover te vinden namelijk
Er is behoorlijk wat informatie hierover te vinden namelijk
Ook dat heb ik gedaan, alleen ik heb niet echt iets nuttigs gevonden. Meesten ginven over het vergrendelen van windows :x . Als ik activeer dat het desktop niet verandert kan worden geld dat ook voor de Administrator, en ik kan daar geen groepen toevoegen
Je moet ook meer de richting uitzoeken van lokale policies die niet voor de administrator mogen gelden lijkt me
Dat heb ik ook gedaan. Heb alles geprobeert maar blijkbaar niet het goede. Als ik het bij de local policies aanzet geld het voor iedereen dus ook de administrators. Ik word er een beetje ziek van
http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q293655DoDo schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:47:
Dat heb ik ook gedaan. Heb alles geprobeert maar blijkbaar niet het goede. Als ik het bij de local policies aanzet geld het voor iedereen dus ook de administrators. Ik word er een beetje ziek van
Pagina: 1