Ik wil deze kleurplaat (http://www.begheyn.nl/pin...sinterklaas/sint_auto.jpg) graag als achtergrond gebruiken, maar dan moet al het witte transparant worden. Hoe doe ik dat in Photoshop, want om nou met de Magic Wand Tool al het witte te selecteren en te wissen is nogal een r*t klus
Met Photoshop CS heb je ook de optie Erase Background, welke ook zeer handig kan zijn.

Als je een hele grote brush insteld en met het midden op de achtergrond-kleur klikt krijg je vaak een nog net iets mooier resultaat als Select Color Range, is mijn ervaring. Succes.

Als je een hele grote brush insteld en met het midden op de achtergrond-kleur klikt krijg je vaak een nog net iets mooier resultaat als Select Color Range, is mijn ervaring. Succes.
[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 15-11-2004 13:36 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Volgens mij juist uit, want Contiguous betekend aangrenzend ... Moet werken idd, misschien icm. anti-aliased selection.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:01:
Met magic Wand kan wel, maar dan klik je Contiguous aan.
Mother, will they like this song?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()