Welk DDR 256MB heb ik eigenlijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 21:32
Hallo,
Ik wil mijn systeem gaan uitbreiden om over te kunnen gaan op Videobewerking met Avid (Windows).
Punt is dat ik niet weet welk DDR geheugen ik heb (er schijnt zoiets te zijn als PC-snelheid) en ik ook niet weet wat ik kan aanvullen (wil ongeveer 512 MB) erbij.

Vraag: Hoe kan ik dit checken? Software of openschroeven en waar moet ik dan kijken?
_/-\o_

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Verwijderd

Je kan met CPU-Z zien welke snelheid je geheugen heeft. Als je de kast loshaald kan je op je geheugen meestal ook wel zien hoeveel, welke snelheid en welke merk het is.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Everest geeft dit (bij mij althans) goed weer. http://www.lavalys.com/index.php?lang=en

Staat trouwens allemaal in de FAQ hoor.

/me Welkom op GoT trouwens :) *

[ Voor 33% gewijzigd door Guardian Angel op 15-11-2004 12:32 ]

ARME AOW’er

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 21:32
Zo dat gaat snel hier :*)

Dankjewel voor de info jongens.
Als ik thuis ben ga ik meteen even checken.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Verwijderd

kast los trekke is het beste..... :P

staat een ratio op, snelheid

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum :) Daarin zit een hoofdstuk getiteld "Welk geheugen zit er momenteel in mijn systeem?".

edit:
Aangezien je hier nieuw bent en al gelijk de mist in gaat qua het gebruik van GoT: dit is een forum voor de gevordere computergebruiker dat minimaal over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van PC-related basiskennis beschikt. Dat zie ik helaas niet bij jou terug. Dingen die je had kunnen doen: logischerwijs gewoon de kast opentrekken en met je eigen blote ogen op het geheugenreepje kijken. Daar is een beetje Tweaker niet vies van of wel? ;) Maar dan nog had je éérst o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum moeten raadplegen eer je een topic wil starten. Zie ook de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van van dit subforum.

Ik raad je dan ook aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachen ;)

[ Voor 89% gewijzigd door BalusC op 15-11-2004 13:04 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.