Toon posts:

Pricewatch doet slecht/ helemaal niet

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Af en toe als ik eens wil kijken in de pricewatch dan valt de verbinding met de server weg lijkt wel.

voorbeeld:

Ik ga naar de pricewatch, kies onderdeel "geheugen" hij gaat er netjes heen dan ben ik bij de afdeling geheugen, als ik dan kies "vorige"/backspace dan krijg ik dat bekende wite scherm met kan niet vinden bla bla. Als ik dan op verniewen klik word de pagina juist ververst en word hij wel goed weergegeven.

het probleem doet zich al langere tijd voor op meerdere pc's naar mijn weten, hebben er meer mensen last van? enige oplossing of gewoon een bug in pricewatch?

laat het me weten,

bvd Jens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 11:50

Padvinder

doet z'n best

Ik merk net hetzelfde probleem. Ik was op zoek naar een bluetooth headset voor m'n telefoon en de pricewatch mainpagina laadt wel, maar dan kies ik de categorie GSM en dan vindt ie niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is meer een caching probleem van je browser dan dat het aan Tweakers.net ligt. Internet Explorer maakt bijvoorbeeld geen gebruik van een cache waardoor een pagina die voor de helft gecached wordt door de browser, via de back button niet of brak getoond wordt. Mozilla en consorte hebben wel een cache waardoor als je teruggaat naar een vorige pagina, in dit geval de PriceWatch, dan ook echt de vorige pagina te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:20:
Dat is meer een caching probleem van je browser dan dat het aan Tweakers.net ligt. Internet Explorer maakt bijvoorbeeld geen gebruik van een cache waardoor een pagina die voor de helft gecached wordt door de browser, via de back button niet of brak getoond wordt. Mozilla en consorte hebben wel een cache waardoor als je teruggaat naar een vorige pagina, in dit geval de PriceWatch, dan ook echt de vorige pagina te zien krijgt.
Okee nu heb je het probleem opgelost, maar heb je misschien ook een tipje voor IE gebruikers? neem aan dat dit toch een hele grote doelgroep is?...

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Twee hele makkelijke tips: of de back button niet meer gebruiken in Internet Explorer of een andere browser gebruiken zoals Mozilla of Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:24:
Twee hele makkelijke tips: of de back button niet meer gebruiken in Internet Explorer of een andere browser gebruiken zoals Mozilla of Firefox.
Ja, okeej dankje

Nou eigenlijk is het niet alleen de back-button, als ik (zelfde voorbeeld) naar de geheugen catogorie wil, dan krijg ik dat scherm van"kan de server niet vinden", als ik dan op de ververs knop klik dan doet hij wel, 3/5 keer. :'(

ps: Ik stap niet over mozilla/firefox beviel me niet. had er veel problemen mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Robin Vreuls schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:20:
Nou, ik weet het niet, maar de pricewatch doet het altijd prima bij mij... zowel met FF als met IE. Maar nu doet ie het wel heel erg braQ (met IE)... geen enkele categorie werkt meer bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkte het ook altijd soepel, maar die dagen zijn ook hier (IE 6.0) voorbij...

Enkele uren geleden werkte het trouwens nog perfect :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

De hele FP is een beetje braQ.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/statschart.dsp?Action=Pageviews&Col=Totaal&Time=&Server=&Dagen=&Mode=static

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat vermoeden had ik ook al toen de FP helemaal niets meer deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:06

me1299

$ondertitel

Hier kan ik heel de FP niet meer bereiken al voor een aantal minuten.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Dat heeft te maken met een kleine dDoS die ons weer treft, maar dat heeft verder niks met de vraagstelling te maken. Gelieve dus ontopic te blijven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Geeft de grafiek niet aan dat het na 23.00 tot 's morgens een uur of 7 niet wat rustiger is?

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:05
Ik heb gisteravond nog prima kunnen vergelijken hoor!! Geen problemen gehad ooit zelfs met IE 6. Tot ik een uurtje geleden weer wilde kijken, maar ik kom alleen op www.tweakers.net/pricewatch. Geen enkele categorie doet het daarna. Lijkt me niet dat dit aan de browser ligt maar gewoon een storinkje op de server of overbezetting?
Als dit idd met IE vs Firefox te maken heeft vind ik het een heeele kwalijke zaak dat de tweakers crew hebben besloten de firefox browser als standaard aan te nemen en deze dan ook "voor te trekken." Vind het een beetje raar om dat op het cache probleem af te schuiven trouwens. Pingen naar de site (moederborden) werkt ok niet.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou kijk het was niet de bedoeling om de site af te kraken en maar te hameren op de down-tijden, ik dacht eerder aan een bugje met IE of een of ander software matig probleem, als het aan de server ligt, wacht ik wel even...

:P wachten is echt ******

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Guardian Angel schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:39:
Geeft de grafiek niet aan dat het na 23.00 tot 's morgens een uur of 7 niet wat rustiger is?
Ja, dat ook, maar je ziet ook een dipje zo rond ehh... nu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wou net melden dat de site weer goed doet, ineens stort alles weer in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w