xp sp2 geeft toegang weigering bij installatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik SP2 bij ons wil installeren gaat alles goed en hij download alles maar na een half uur ongeveer geeft hij een weigering van toegang, het is een orriginele installatie van orriginele cd. Wat windows dan doet is alles er weer afhalen. Hij blijft om installatie vragen maar ik kan het niet installeren.

wie kan mij helpen?

greetz miranda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Ben je wel ingelogd als administrator of iemand met rechten om programma's te installeren?? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja volgens mij wel, maar ik zou niet weten hoe ik als administrator in kan loggen. dit account waar ik onder sta is van mijn vriend en die is volgens mij beheerder als ingesteld.

Moet ik dus als administrator inloggen? of wat?

groetjes miranda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen een melding van: " Toegang geweigerd" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yep, en dan kan je alleen maar ok drukken en deinstalleerd hij alles weer. er is nog wel een melding maar die zegt alleen maar moet alles weer eraf halen in andere woorden dan en daar kan je ook niks doen alleen maar ok drukken.

greetzzz miranda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ervoor zorgen dat jouw account waarmee je inlogd in Windows lid is van de lokale groep administrators. Dit kan je zien door:

- Rechtermuisklik op 'Deze computer'
- kies voor 'beheren'
- selecteer 'lokale gebruikers en groepen'
- kies voor gebruikers
- geef nu een rechtermuisklik op jouw account en kies vervolgens voor eigenschappen
- Klik op het tabblad 'Lid van' en dan moet je ervoor zorgen dat je lid bent van de groep administrators

Je kan dan wel SP2 installeren

Met vr. groet,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik er niet bijstaan onder beheer, sorry.

is er nu iets niet goed of ben ik dan al als administrator ingelogd?

greetzzz miranda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

/me Welkom op GoT Miranda en Wouter *

Is het niet veel handiger om dan even je vriend te bellen hoe en wat?

offtopic:
Groeten onder elke posting is absoluut niet nodig. We groeten elkaar overal en voortdurend al :)

[ Voor 5% gewijzigd door Guardian Angel op 15-11-2004 12:58 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm als die er meer vanaf zou weten als mij dan ja, maar nee dus.

Volgens hem dat hij dit aan mij vertelde was hij gewoon beheerder en dat klopt en een beheerder kan toch hetzelfde als een administrator tenminste dat dacht ik.

Als ik wist hoe ik helemaal zonder zijn account in moest loggen gewoon als administrator dan zou ik dat doen maar op die vraag kreeg ik geen antwoord dus probeer ik alles wat ze me geven.

Ik heb dit probleem ook al voorgelegd aan iemand die nog veel meer van pc weet als mij maar hij wist ook niet wat te doen, volgens hem was er niks aan de hand en moest hij het gewoon doen.

Maar ik word nog steeds de toegang geweigerd, op een legale versie van windows.

vergeef me dat ik misschien hier vervuil maar ik wil gewoon dat dit werkt. En het lukt me zelf niet :( via via wist ik van deze site af ook al is die voor misschien wat gevorderde gebruikers en ik dacht laat ik het maar proberen.

groetjes miranda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh en ik ben netjes opgevoed, blijf groetjes geven want misschien is er wel iemand die dit voor de eerste keer leest en die moet je toch even groeten he.

groeten van mij dan allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:08:
Maar ik word nog steeds de toegang geweigerd, op een legale versie van windows.
De oplossing bij legale versies van windows:
a) gekocht in de winkel: Bel microsoft. Bij het officiele xp pakket krijg je namelijk 2x gratis ondersteuning. Het telefoonnummer hiervoor vind je in de handleiding
b) gekocht met de computer -oem installatie-: bel de leverancier van de computer. De OEM is namelijk verplicht er ondersteuning bij te geven, omdat je ook daar voor betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pc prive project, pc was volledig geinstalleerd. En ik weet niet wie de leverancier is, het is een Dell dat weet ik wel. :>

Zal wel aan mijn vriend vragen of hij daar iets vanaf weet, misschien kan ik dan ergens naartoe bellen.

bedankt voor jullie informatie allemaal, en ill be back als het met niet lukt he.

greetzz miranda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:52:
heb ik er niet bijstaan onder beheer, sorry.

is er nu iets niet goed of ben ik dan al als administrator ingelogd?

greetzzz miranda
Je hebt al eerder vermeld dat de gebruiker beheerder is. Een rechten kwestie zal het waarschijnlijk dus niet zijn. Heb je een los bestand om sp2 te installeren of doe je het via de microsoft update website/automatische update?
offtopic:
Op dit forum doet iedereen elkaar standaard de groeten na het versturen van een nieuwe post :) Apart bijvermelden onder het bericht is dus niet nodig

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weazle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 08:52
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:27:
pc prive project, pc was volledig geinstalleerd. En ik weet niet wie de leverancier is, het is een Dell dat weet ik wel. :>
Bij een Dell is dat dus de leverancier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik doe het via de automatische update. ben ook al bij windows aan het zoeken geweest en heb het daar ook al geprobeerd recht van de site maar dat lukte ook niet.

ik probeer nu problem search bij Dell misschien kan ik daar iets bellen voor hulp of vind ik daar een probleem wat vaker voorkomt.

groetjes miranda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Dell klantensupport gebeld en die zeggen dat het waarschijnlijk aan geinstalleerde software ligt die niet compatible is met SP2, schijnt dat ze heel veel problemen hebben... duh dat hadden we nog niet door.

Maar er is dus niks aan te doen behalve heel de pc leeghalen en herinstalleren :(:(:(

en dat wil mijn vriend niet, toch nog maar even gaan zeuren dat het wel mag.

heel erg bedankt allemaal voor jullie hulp en tijd. sluit deze topic maar :)

groetjes en tot ziens miranda
Pagina: 1