[VBA]

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:17
Ik ben een formulier aan het maken waar je bestellingen kan doen voor in de winkel. Nu kan je het aantal wel invullen alleen nu blijft het cijfer wat je invuld geselcteerd, je kan dus geen dubbele cijfers invullen, omdat het getal constant geselecteerd is. Dit is gebeurd toen ik een me.refresh neer heb gezet in de 'bij bijwerken' van het tekstvlak van aantal. Hieronder een linkje naar de database. Als jullie tijd hebben zouden jullie dan ook even willen kijken naar de dropdown boxjes bovenin, want ik kan wel dropdown doen, maar ik kan niets selecteren, ik kan alleen maar scrollen.

home.planet.nl/~barne374/school/ijsselhave[niels].rar

p.s. met ubb pakt ie hem niet doordat er brackets in zitten

[ Voor 8% gewijzigd door Multensor op 15-11-2004 10:48 ]

erhmm.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dit is niet de bedoeling van Programming & Webscripting. Je geeft nu alleen aan wat er moet gebeuren, wat je niet lukt en geeft de database met het verzoek of iemand er naar kan kijken. Programming & Webscripting gaat over programmeren en het zelf oplossen van programmeerproblemen.

Zie P&W FAQ - De "quickstart" voor de eisen die we stellen aan een topic. Nergens geef ik aan wat je zelf hebt geprobeerd dmv code, wat er niet lukt en welke foutmeldingen. Ergo: ook in je post hoort de relevante code van je probleem genoemd te zijn; mensen gaan niet eerst een bestand downloaden, uitpakken en kijken wat er aan de hand is.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.