Ik kan niet kieze .. please help me out

Pagina: 1
Acties:

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Ik zit te denken aan een nwe hd van rond 40gig 7200rpm ... maaruh ik weet niet of ik now voor de goedkopere IBM (volgens pricewatch) moet gaan of voor de wat duurdere maxtor. Ik kan natuurlijk een review leze .. maar met de meeste gegevens die daaruitrollen kan je zo weinig .. zoals access speed enzo .. maar dat vin ik allemaal niet zo belangrijk .. het gaat me meer om betrouwbaarheid en compabiliteit.(anders gezegd, dat ie zn job gewoon goed doet op die ata66 controller van highpoint).Ik heb nu een maxtor die me wel goed bevalt, dus ik ben geneigd om weer een maxtor te halen.

Duzzz als er iemand goede/slechte ervaringen heeft met maxtor/ibm rond de 40 gig .. please give me some advice.

Danks y'all !!

Ride

| system specs |

Verwijderd

IBM is zeer goed , Maxtor is zeer goed .

Het is dus het gevecht van de goedkoopste

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:05
Maxtor zeer goed, IBM nog beter, stiller, sneller, kouder, goedkoper = makkelijk

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:28

Exterazzo

Qeasy

Ik zou ook voor de IBM gaan. Alstie echt goedkoper is in prijs. Is verschil klein dan zou ik voor de Maxtor gaan.

Audentia

Verwijderd

Yups.. ik zou als ik jou was ook een IBM neme.. --> net wat nitenite zei.. helemaal mee-eens.. Maxtor = ook goed... wel stil.. maar ik persoonlijk heb liever een IBM *D