Toon posts:

[IE] Bestand opslaan als download file naar welke map? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik van internet explorer een bestand wil opslaan(rechtermuisknop, opslaan als)
dan wordt deze meteen gedownload, ik kan niet kiezen in welke map dit is, en later kan ik deze bestanden niet meer terug vinden, kan iemand me vertellen waar ik in kan stellen dat hij in een andere map opslaat?

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Als het goed is in Mijn Documenten (of een submap daarvan)
Je had natuurlijk even kunnen zoeken op je harde schijf naar de naam van de site/bestand die je download

[ Voor 3% gewijzigd door Pim. op 15-11-2004 10:19 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij pakt wel een map(niet mijn documenten) maar ik kan die bestanden egt niet vinden.. maar ook al kan ik ze wel vinden zou ik ngo willen weten hoe ik ze in de goede map moet opslaan ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

tha_goblin, zou je even je Nederlandsch willen controleren voor je je bericht verstuurt :) Zowel 'egt' als 'ngo' komen echt niet in de van Dale voor ;) Ik pas even je topictitle aan.

Fout met opslaan als > [IE] Bestand opslaan als download file naar welke map? *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:10

Cyphax

Moderator LNX/AI
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:21:
Nee hij pakt wel een map(niet mijn documenten) maar ik kan die bestanden egt niet vinden.. maar ook al kan ik ze wel vinden zou ik ngo willen weten hoe ik ze in de goede map moet opslaan ;)
Je hebt ernaar gezocht (niet met de hand maar met de zoekfunctie van Windows) maar de bestanden staan echt niet op je hd?
Spider.007 schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:25:
tha_goblin, zou je even je Nederlandsch willen controleren voor je je bericht verstuurd :)
offtopic:
Ik wil niet gemeen zijn hoor, maarre... verstuurt is met een t, als je dan toch anderen gaat verbeteren om kleinigheidjes :P nofi natuurlijk ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Cyphax op 15-11-2004 10:30 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 18:25
Beginnersvraag :?

In IE onder Extra > Internet-Opties > Geavanceerd even "Melden wanneer het downloaden is voltooid aanvinken".

[ Voor 13% gewijzigd door Preatorium op 15-11-2004 10:31 ]

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Preatorium schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:30:
Beginnersvraag :?

In IE onder Extra > Internet-Opties > Geavanceerd even "Melden wanneer het downloaden is voltooid aanvinken".
Beginnersvraag :? Sinds wanneer download IE automagisch in een vantevoren vastgestelde map?

Je suggestie is trouwens wel slim, alhoewel het wellicht wel een third-party downloader progje is, die eea overneemt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Nope het is gewoon in IE, hij doet dat pas sinds kort en dat is ineens gekomen..

• Preatorium
Beginnersvraag :? Sinds wanneer download IE automagisch in een vantevoren vastgestelde map?
Als je deze instelling aangevinkt hebt en alle dialogen automatisch laat bevestigen dan download IE bestanden in een standaard map of in de Internet Temp map van de gebruiker.
Je suggestie is trouwens wel slim, alhoewel het wellicht wel een third-party downloader progje is, die eea overneemt.
Dan had tha_goblin het er neem ik aan wel bijgezet dat een ander venster of icoon zichtbaar wordt. Dank voor het compliment! ;)

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Preatorium schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:37:
[...]

Als je deze instelling aangevinkt hebt en alle dialogen automatisch laat bevestigen dan download IE bestanden in een standaard map of in de Internet Temp map van de gebruiker.
Apart dat het dan voor alle bestandstypes zou moeten gelden ;)

Dus: TS welke extensies worden automagisch gedownload?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:39:
[...]

Het is bij alle extensies, foto's filmpjes, en alle andere zooi...

• Preatorium

Extentsies spelen alleen een rol bij het afspelen / starten van een bestand, heeft geen invloed bij het downloaden voor IE. Alles wat met "Opslaan als" wordt gedownload neemt IE (of een downloadmanager) over. (zoals tha_goblin aangeeft)

Heeft de suggestie geholpen trouwens tha_goblin?
Anders eens spyware- of virusscan proberen, als het "ineens" plaats heeft gevonden? (niets gaat automatisch, maar goed).

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:10

Cyphax

Moderator LNX/AI
Preatorium schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:47:
[...]

Extentsies spelen alleen een rol bij het afspelen / starten van een bestand, heeft geen invloed bij het downloaden voor IE. Alles wat met "Opslaan als" wordt gedownload neemt IE (of een downloadmanager) over. (zoals tha_goblin aangeeft)

Heeft de suggestie geholpen trouwens tha_goblin?
Anders eens spyware- of virusscan proberen, als het "ineens" plaats heeft gevonden? (niets gaat automatisch, maar goed).
Dit is een goede tip trouwens.

Het is ook niet begonnen na een crash ofzo? Ik heb al VEEL brakke Internet explorers gezien (wat zeg ik: ik heb er zelf 1 op het werk, die werkt sleeeeeecht) en het enige dat ik er vroeger tegen kon doen was upgraden naar een nieuwere versie, zodat de oude overschreven werd.

Saved by the buoyancy of citrus

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
:X B)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Preatorium schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:47:
[...]

Niet helemaal... Als ik het vinkje uitzet bij "Openen na download" uitzet (bij bijvoorbeeld PDF), dan kan ik die niet meer downloaden :) Dus extensie instellingen hebben wel degelijk invloed.

Verwijderd

Topicstarter
instellingen van IE staan gewoon goed, net ff norton en ad-aware gerunt en (voor de zekerheid) ff opnieuw opgestart... maar nog steeds zelfde probleem :(

• Preatorium
instellingen van IE staan gewoon goed, net ff norton en ad-aware gerunt en (voor de zekerheid) ff opnieuw opgestart... maar nog steeds zelfde probleem :(
Ok, dan een resolute mogelijkheid.
Met regedit.exe onder «HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Plugins\Extension» de betreffende extensies verwijderen.

Zie http://www.misitio.ch/ie/ie6/ie6probleme.html (Deutsch)

Of dit eens doornemen:
http://support.microsoft....3255&spid=2073&sid=global

[ Voor 13% gewijzigd door Preatorium op 15-11-2004 11:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat gebeurt er dan precies als ik die extencies verwijder?

• Preatorium
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:46:
wat gebeurt er dan precies als ik die extencies verwijder?
Dan zal IE opnieuw vragen wat ermee te doen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:32

Nitai

Live the life you love.

verstuurt met een t :P tis geen voltooid deelwoord hier...hij verstuurt, ik verstuur :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Topicstarter
ow, dankje het is gelukt, bedankt voor alle posts!!
Pagina: 1