Toon posts:

Op zoek naar programma !

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

2 Jaar geleden heb ik eens gezien bij ons op school dat de leraar een proggie aan had staan waarop hij alle monitoren op zijn beeldscherm kreeg te zien en over kon nemen.

Nou ben ik ook opzoek naar zo'n soort proggie. Iemand die mij miss een beetje op weg kan helpen ?

Mvg
A

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21

E-Rick

I love it :7

zoek eens op:
• VNC
• remote desktop
• radmin

Choose life

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Altiris Vision? VNC? Remote Administrator? Er zijn zoveel van dit soort programma's die kunnen wat jij wil? Besef trouwens wel dat je niet altijd mee mag kijken, mail valt bijvoorbeeld onder postgeheim (toch) en dan mag jij niet meelezen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt , AtleX dit besef ik wel.

Verwijderd

n@tschool? NetOPschool?

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:36

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

n@tschool is een elearing applicatie en niet om schermen te monitoren en over te nemen.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik ga dit topic sluiten :o

Dit is al zo enorm vaak langs gekomen hier in SA dat een nieuw topic op deze manier 0 toegevoegde waarde heeft; check wat oudere topics in de search en je hebt zat tips, zeker nu je al een hoop termen weet.

Check even het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif SA Policy onder het kopje beleid voor een volgend topic in SA, eerst zelf rondneuzen lijkt me wel de bedoeling. Een toppictitel die meer zegt trouwens ook, zo klinkt het alsof je de enige bent die een programma zoekt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.