[bug?] Om het half uur / uur uitgelogd

Pagina: 1
Acties:
  • 1.251 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47
Ik ben sinds het Forumonderhoud vrijdag 12 november steeds na een korte tijd weer uitgelogd. Zelfs als ik lekker zit te GoTen, ben ik *ineens* uitgelogd.

M'n systeemtijd staat goed, en volgens mij ligt het ook niet aan mn cookies. De cookies met m'n ReactID en LastVisit verlopen namelijk pas op dinsdag 15 november 2005.

Er gaan ook geen sessie's kapot, want als ik weer opnieuw inlog, staat mn oude sessie nog in het lijstje.

Cache heb ik natuurlijk als eerste geleegd.

Wat kan hier aan de hand zijn?

Misschien hoort dit in LA, hij mag gemoved worden :P

[ Voor 9% gewijzigd door Zoefff op 15-11-2004 09:36 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Welke browser?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
FireFox 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoeveel cookies heb je staan van Tweakers.net of Gathering.tweakers.net?

Zie misschien ook deze bug: Wordt random uitgelogd

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
In het FF-cookie-overzicht zie ik er 3 van GoT staan en vier van T.net, dus dat lijkt me geen probleem. Sowieso kan het daar niet aan liggen, want ik heb al meerdere malen mn cache + cookies getrasht, zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Staan je cookie settings toevallig op "Keep Cookies: until I close Firefox"?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
crisp schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:05:
Staan je cookie settings toevallig op "Keep Cookies: until I close Firefox"?
Nope, ook al gecheckt voordat ik het topic geopend heb. Staat op "until they expire", en dat is dus pas in 2005.

Ik had het net trouwens weer. Ik weet niet of je als crew mijn sessieID's kan zien, maar misschien zie je er wat aan? Ik niet iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ik zal trouwens eens inloggen op een andere computer, en kijken wat er daar gebeurt met m'n sessie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je toevallig de LiveHTTPHeader plugin geinstalleerd? Zet die eens aan en probeer het probleem te reproduceren. Je zal in de headers moeten kunnen zien wat er ongeveer fout gaat tussen browser en server.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nee, dat heb ik niet. Wat is het voor plugin, en wat zou ik aan die headers kunnen zien dan?

Ik heb het probleem namelijk nog steeds, en het begint nu best irritant te worden :P

T lijkt me wel vrij duidelijk dat het aan mij ligt, dus misschien is een move naar SA of LA wel op z'n plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:00
Even een schopje, ik heb hier sinds een paar dagen ook last van uit het niets. Ik gebruik Opera 7.54 NL en had hier voorheen geen last van. Geen instellingen gewijzigd en die staan ook allemaal nog goed. Geen gekke dingen als cookies verwijderen bij het sluiten aanstaan ofzo.
Ook al geprobeerd alle cookies weg te gooien enzo, maar het mag allemaal niet baten. Tis ook alleen GoT waar ik er last van heb.
Als ik een tijdje niet meer op GoT ben geweest moet ik standaard opnieuw inloggen, maar ook tijdens sessies wil het nog weleens gebeuren. Na het tijdje lezen van een draadje wou ik repliën, en bij het submitten kreeg ik ineens de melding dat ik mijn username en wachtwoord nog in moest vullen --> ik was weer uitgelogd dus :/

Enig idee waar dit aan kan liggen :?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Heb je een softwarematige firewall, virusscanner of anti-spyware software draaien?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
crisp schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:33:
Heb je een softwarematige firewall, virusscanner of anti-spyware software draaien?
Klinkt misschien vreemd, maar ik heb geen virusscanner, firewall of spyware-remover draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ik heb wel een firewall (ZoneAlarm) en virusscanner (Norton Antivirus Corporate Edition) draaien, maar daar heb ik al máánden niets aan de instellingen veranderd, met uitzondering van misschien virusupdates.

Naar mijn idee heb ik het dus *spontaan* gekregen. Op 9 november ben ik overgestapt van FF 0.9.nogwat naar FF 1.0, en het heeft een paar dagen goed gewerkt, tot het forumonderhoud op 12 november, sinds dien heb ik er problemen mee.

Wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk aan GoT ligt, maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar een oplossing, want dit is vrij irritant.

Zeker omdat ik de laatste tijd wat meer in private fora vertoef en post, is het echt ranzig irritant dat je steeds uitgelogd bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Zoefff schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:37:
Zeker omdat ik de laatste tijd wat meer in private fora vertoef en post, is het echt ranzig irritant dat je steeds uitgelogd bent :P
Ik heb regelmatig als ik wat in de HK lees, dat ik naar de volgende pagina wil, waarna ik de melding krijg dat ik geen rechten heb omdat ik niet meer ingelogd ben, dus ik ken het probleem :P

En net zoals jij heb ik het sinds een paar dagen ook *spontaan*. Niets aan instellingen veranderd, zelfs geen extra programma's oid geïnstalleerd en ineens was ik uitgelogd. En nu gebeurt het dus regelmatig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt mij toch duidelijk een client-side probleem, anders zouden we ondertussen wel omkomen in de BUG-meldingen :P

Norton producten geven mij altijd een slechte smaak in de mond aangezien ik wel meer problemen gemeld heb gezien die uiteindelijk door Norton veroorzaakt bleken te worden.

Voor wb FF update: heb je eerst FF ge-deinstalleerd en toen FF 1.0 geinstaleerd, of heb je 'm er overheen geinstalleerd? Dat laatste staat er namelijk ook om bekent dat het nog wel eens vage problemen kan opleveren...
Als je extensies gebruikt, probeer die dan eens uit te schakelen; misschien zit er wel een brakke extensie tussen die hiervoor verantwoordelijk is.

[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 23-11-2004 10:01 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
crisp schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:00:
Norton producten geven mij altijd een slechte smaak in de mond aangezien ik wel meer problemen gemeld heb gezien die uiteindelijk door Norton veroorzaakt bleken te worden.
NIS idd wel, maar hij gebruikt corporate edition (hier ook) en ik blijf netjes ingelogd onder firefox, dus ik denk niet dat bij norton het probleem ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 01:52:
Even een schopje, ik heb hier sinds een paar dagen ook last van uit het niets. Ik gebruik Opera 7.54 NL en had hier voorheen geen last van. Geen instellingen gewijzigd en die staan ook allemaal nog goed. Geen gekke dingen als cookies verwijderen bij het sluiten aanstaan ofzo.
Ook al geprobeerd alle cookies weg te gooien enzo, maar het mag allemaal niet baten. Tis ook alleen GoT waar ik er last van heb...
Bij deze een ex- 'slachtoffer'

Ik werd steeds uitgelogd na het volledig afsluiten van Opera.

Ik heb het als volgt opgelost:

delete cookies4.old, cookies4.new, cookies4.dat in je Opera/profile directory.

Nu wordt ik niet meer uitgelogd *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:13:
[...]

Bij deze een ex- 'slachtoffer'

Ik werd steeds uitgelogd na het volledig afsluiten van Opera.

...
Ik heb te vroeg gesproken, er doet zich een voor mij nieuw fenomeen op waar mensen hierboven ook last van hebben.. Na verloop van tijd wordt ik alsnog uitgelogd.

Ik gebruik dus Opera 7.54.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

* Orion84 heeft hier dus ook last van.

gebruik FireFox 1.0 (netjes geinstalleerd, na uninstall van de vorige versie)

Dacht zelf eerst dat het iets te maken had met het feit dat ik een nieuw password had aangemaakt. Maar de entry van de passwordmanager klopte gewoon en verwijderen en opnieuw invoeren hielp niks. Cookies en cache legen heeft ook geen oplossing geboden.

Gebruik qua security alleen mcaffee prof, verder geen firewall ofzo (zit wel achter een router).

Ik kan nog wel eens ff wat gaan klooien met de extensies die ik geinstalleed heb staan.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Orion84 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:36:
* Orion84 heeft hier dus ook last van.

gebruik FireFox 1.0 (netjes geinstalleerd, na uninstall van de vorige versie)

Dacht zelf eerst dat het iets te maken had met het feit dat ik een nieuw password had aangemaakt. Maar de entry van de passwordmanager klopte gewoon en verwijderen en opnieuw invoeren hielp niks. Cookies en cache legen heeft ook geen oplossing geboden.

Gebruik qua security alleen mcaffee prof, verder geen firewall ofzo (zit wel achter een router).

Ik kan nog wel eens ff wat gaan klooien met de extensies die ik geinstalleed heb staan.
Ik heb toevallig een paar dagen geleden mijn PC geformatteerd en ik heb er iig geen last meer van. Opera opieuw installen hielp niet, dus waar het nou aan lag: Ik heb geen idee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

* Orion84 heeft er sinds het hier melden ook geen last meer van gehad :? :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

hier verder? Blijf niet ingelogd

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.