Toon posts:

Me 'mod' functioneert niet zoals het hoort

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dus check.....
Ik heb het volgende moederbord http://www.msi.com.tw/pro...ro_mbd_detail.php?UID=133 .(zo'n ding waarvoor je extra dure RAM moet kopen :P ).
Alles is goed aangesloten op me case, alle fans draaien ook. Me monitor zit ook goed aangesloten maar ik krijg op het een of andere manier geen beeld.
Weten jullie misschien what the problem is?

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-08 00:50

WPN

haal eens alle fans los, en sluit ze dan 1 voor 1 aan

toevallig dit weekend een msi k8n neo platinum 939 gehaalt, had ik een systeemfan (zo eentje boven je pci sloten) in gehangen, op mn voeding aangesloten, en er gebeurde niets.....
ik haal de fan los en het werkte (ie. ik kreeg beeld)

en begin natuurlijk niet met alles al aangesloten, dus alle kaarten die je er in heb gestoken eruit halen zodat je alleen nog de basic setup heb, en als dat werkt 1 voor 1 terug plaatsen

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 22:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

In je topicstart heb je het over een MOD. Me = Mijn? Ik dacht dat het over een probleem met Windows Millennium zou gaan, maar je hebt helemaal geen beeld. Wat stelt die mod dan precies voor en wat heb je behalve dat moederbord met hele dure (?) RAM nog meer in je systeem zitten?
MSI heeft op de meeste mobo's een aansluiting voor diagnostische LED's waarmee opstartproblemen aangegeven worden. Heb je die aangesloten en zo ja welke LED-combinatie krijg je dan? Zo nee, sluit hem eens aan en check je manual voor wat je ziet.

ohja, welkom op GoT :+
Lees voor de lol ook de PMG FAQ voor wat richtlijnen waaraan je vraag moet voldoen en een paar voordehandliggende mogelijkheden van wat er mis is..

[ Voor 18% gewijzigd door gwystyl op 15-11-2004 09:30 ]

Verwijderd

Is je grafische kaart nog wel in orde? Kzou ff kijken of ik geen andere kon bemachtigen om effe te testen.

Eventueel kan het ook je CPU zijn die brak is, maar dat zie je eigenlijk bijna nooit bij Intels :s

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is helaas niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten.

GoT is een forum voor de gevorderde computergebruiker dat minimaal over inzet, inzicht, researchcapaciteiten en een zekere basiskennis beschikt. Dat zie ik helaas geen van allen bij jou terug. Je had bijvoorbeeld even in de FAQ en het Beleid van dit subforum kunnen kijken: PMG FAQ en PMG Beleid. Dan was jou al gauw duidelijk dat hier een handige Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is en dat je voor dit soort topics zo uitgebreid mogelijk moet zijn in de topicstart. Nu komt dit behoorlijk over als "ik heb een probleem, lossen jullie het maar op".

Tip: in de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforums staat beknopt samengevat wat je minimaal moet kennen danwel uitvoeren voordat je een topic opent.

Aangezien je hier nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog rustig en serieus door te nemen, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.