proxy met stats op site, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• acq
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Topicstarter
Uit het topic van Poohbeer (Wat allemaal nodig voor subteam?) begreep ik dat het mogelijk is om een proxy met stats op een site te laten draaien. Een .nl of .com domein is geen probleem voor ons. Wel is het probleem, wat voor programma zijn we nodig en wat komt er allemaal bij kijken? Ik las dat Wildhagen het over perl en php had, daar weet ik helemaal niets vanaf en dus vraag ik mij af of je eerst moet weten hoe dat werkt of dat er een proxy en stats programma is dat dat al in zich heeft.

Momenteel draaien we een perproxy op een webserver en dat geeft problemen, vandaar de vraag.

Bijvoorbaat dank voor de uitleg.

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 14:32 schreef acq het volgende:
Uit het topic van Poohbeer (Wat allemaal nodig voor subteam?) begreep ik dat het mogelijk is om een proxy met stats op een site te laten draaien.
Momenteel draaien we een perproxy op een webserver en dat geeft problemen, vandaar de vraag.
Kijk eens op :
http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=70

Een perproxy op een webserver moet echt geen problemen opleveren. Wat zijn die problemen dan? (check ook even http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=69 )

• acq
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 14:55 schreef stappel het volgende:

[knip]
Een perproxy op een webserver moet echt geen problemen opleveren. Wat zijn die problemen dan?
Die problemen zijn het niet meer kunnen internetten (het lijkt of de webserver (die ook als perproxy en internet deler werkt) poort 80 af en toe dicht gooit). Voor de persoon die voor ons de proxy draait is dat natuurlijk niet echt leuk. Hoe dit komt weten we niet, maar sinds de webserver gedeinstalleerd is, zijn er geen problemen meer. Alleen kunnen wij nu dus geen stats meer krijgen.

Dank voor de url's!

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32
Waarschijnlijk heb je je Perproxy ook op poort 80 laten luisteren; dat moet je dus uitzetten.. Laat hem alleen op poort 2064 en evt (als je geen ftp draait) op poort 21 luisteren.. dan kan je wel een webserver draaien. Moet je de readme.txt van de Perproxy maar fftjes lezen..

Op distributed.net staan genoeg thirdparty software om stats te genereren... Ikzelf heb geen stats generator op mun servertje draaien..

Pvouput live