Toon posts:

[XP|SP1] Na installeren SP2 BSOD na reboot? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op m'n comp waar al Windows XP met SP1 opstaat, SP2 ga installeren, gaat alles goed. Tot dat ik opnieuw opstart, dan krijg ik na de gebruikelijke windows load, een blauw scherm, en begint 'ie weer net zo hard met opstarten.

Ik heb al gezocht op GoT, andere fora en google, maar niets gevonden. Ook heb ik al de drivers van m'n videokaart geupdate (ATI Radeon 9600), maar geen succes.

Het gaat hier trouwens om een Asus A2800 notebook.

EDIT: Sorry, foute titel, kan iemand deze aanpassen?? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 09:15 . Reden: Titel ]

Verwijderd

Euh... specs? Search? :O

Modbreak:Dit soort reacties kunnen nogal irriterend overkomen; laat deze in het vervolg achterwege op deze manier (vooral dit soort smileys) :)

[ Voor 76% gewijzigd door Spider.007 op 15-11-2004 09:33 ]

Verwijderd

Heb het ook al op enkele pc's tegengekomen en heb ze allemaal mogen herinstalleren. Heb dit probleem wel niet gepost omdat het waarschijnlijk toch aan een foute key lag. Maar moest er een oplossing zijn dan ben ik toch ook wel geintereseerd.

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Als je sp2 op je systeem hebt geinstalleerd en je systeem crashed..is het 9/10 x uithuilen en opnieuw beginnen. Installeer het OS opnieuw:

Maak een geslipstreamde versie van Windows XP met SP2

Oftewel een sp2 gebakken in Windows XP. Link volgen: http://www.nu2.nu/bootcd/

De guide is gericht op Windows XP met SP1, maar je kunt dit uiteraard ook doen met SP2.

Suc6

[ Voor 24% gewijzigd door NRGetic op 15-11-2004 09:30 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:13:

[...]
EDIT: Sorry, foute titel, kan iemand deze aanpassen?? :)
Verzin in het vervolg zelf even een nieuwe titel en gebruik het topicreport icoontje om een moderator te vragen deze aanpassing door te voeren :)

[XP SP2] > [XP|SP1] Na installeren SP2 BSOD na reboot? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:16:
Euh... specs? Search? :O

Modbreak:Dit soort reacties kunnen nogal irriterend overkomen; laat deze in het vervolg achterwege op deze manier (vooral dit soort smileys) :)
/offtopic: Mss handig om de gaap-smiley niet meer beschikbaar te stellen?

Verwijderd

OK, message = clear en ik zal er rekening mee houden.

Nog geen oplossing lees ik.
Ik heb zelf ook geen directe oplossing.
Toch lijkt het mij in eerste instantie een Hardware probleem.
Anders een (frisse) re-install van XP en dan SP2 er overheen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus inmiddels, gisterenavond, XP opnieuw geinstalleerd en daarna direct SP2 nog een keer geinstalleerd, maar ook dit was geen oplossing, ik liep namelijk tegen hetzelfde probleem aan. Ik ga het in ieder geval deze week, als ik tijd heb, nog een keer proberen met een slipstream-install, dan laat ik het resultaat zeker even weten! :)

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Denk eraan dat het een 'kale' XP versie moet zijn. Als je over een versie beschikt die SP1 heeft ingebakken gaat het slipstreamen met SP2 niet lukken.

Logisch lijkt me... 8)

Pagina: 1