[router] bestanden overzetten erg sloom

Pagina: 1
Acties:

• puta
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2023
ik heb het volgende probleem, vroeger toen alles normaal werkte zette ik binnen mijn netwerk dingen snel over van de ene pc naar de andere doormiddel van mijn speedtouch router. Sinds enige tijd duurt het overzetten van bestanden heel erg lang. Ik snap niet hoe dat opeens zo kan komen. Zou het met SP2 te maken kunnen hebben? Of zouden de kabels niet goed meer zijn? Ik hoop dat iemand kan helpen. Groeten

Verwijderd

puta schreef op maandag 15 november 2004 @ 01:06:
ik heb het volgende probleem, vroeger toen alles normaal werkte zette ik binnen mijn netwerk dingen snel over van de ene pc naar de andere doormiddel van mijn speedtouch router. Sinds enige tijd duurt het overzetten van bestanden heel erg lang. Ik snap niet hoe dat opeens zo kan komen. Zou het met SP2 te maken kunnen hebben? Of zouden de kabels niet goed meer zijn? Ik hoop dat iemand kan helpen. Groeten
Sorry, ik heb mijn glazen bol thuis laten liggen, graag ff meer info welke apparatuur hoe aangesloten ?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Ook al getest hoe het gaat zonder de router? Router al een keer gereset? en inderdaad veel meer info alstjeblieft.

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 11:28
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:26:
[...]

Sorry, ik heb mijn glazen bol thuis laten liggen, graag ff meer info welke apparatuur hoe aangesloten ?
Ik denk dat zijn SP2 firewall er tussen hangt ;)

Al gedacht die als eerste uit te schakelen(aan beide zijden)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• puta
nee ik heb het nog niet getest zonder router, dan moet ik zeker gewoon pc naar mijn laptop via crosscable doen? Nou het is een netwerk met een windowns xp sp2 pc die beneden staat en een windowns xp sp2 laptop die op mijn kamer staat. bestanden overzetten van pc naar laptop of andersom gaat erg sloom. Ik heb een speedtouch 510 router die alles regelt, adsl hebben we bij xs4all.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Hoe zet je de bestanden over dan? Werkt het wel snel al je alternatieve methodes gebruikt?

• puta
ja gewoon door ze naar de map op de andere pc te slepen, andere methodes bedoel je msn?
Pagina: 1