Toon posts:

Tornado 242 (hard) resetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Tornado 242 deed het in princiepe prima, maar deze netwerk newbie is flink aan het *^%&#$ geweest in de confugiratie, om toch nog wat kleine probleempjes te proberen op te lossen.
Waarschijnlijk heb ik per abuis een of ander adres van mijn router gelijk gesteld aan de computer (ofzo :? ), ik weet het niet.
Anyway, ik krijg nu na het intypen het router adres 192.168.123.254 zelfs geen contact meer met de router :(
Hoe kan ik de router hardwarematig resetten? Of wat kan ik anders doen om weer toegang tot de router te krijgen? Thanks!!!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

staat het niet in de handleiding van de router? Probeer eens via de website van tornado de manual op te zoeken.

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04 15:21
ik heb ervaring met 2 routers, wie weet zit die reset voor jou router er ook wel tussen: Bij de ene was het power eraf, resetknop achterin in houden met een pennetje of paperclip ofzo, en weer power erop, 10 seconden vasthouden, weer power eraf en weer power erin... moeilijk met twee handen, maar da's het risico van domweg instellingen wijzigen..

Bij de ander was het gewoon een seconde of 20 de resetknop ingedrukt houden middels een klein pennetje ofzo en weer verbinding maken met je router..

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

10 seconden op google leverde dit op:

Afbeeldingslocatie: http://forum.wirelessnederland.nl/plaatjes/test_tornado_ap54mbit/router_algemeen.jpg

Zie daar een reset knop...

Verwijderd

Topicstarter
Het was inderdaad een klein gaatje aan de voorkant van de router |:( , waarbij met een paperclip gereret kan worden. Ongelooflijk dat zoiets niet in de handleiding voorkomt ;)
Thanks guys, ik kan weer lekker verder kloten :).

Modbreak:Verzoekjes voor emailhulp of dergelijken staan wij hier niet toe.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 13:44 ]