Toon posts:

xp sp2 en jpg

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan me helpen heb onlangs xp met sp2 kaal ge instaleerd maar als ik nu op een cover site kom dan krijg ik dus alleen een kruisje te zien maar geen foto.
en een andere site weer wel
wie kan mij helpen.
ik gebruik IE en bij de een site doet ie het wel maar andere site niet ik weet het SP2 heeft een er hoop beveiligingen inzitten gebruik zonealarm pro en heb er NA 2005 op zitten

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

F_J_K in "xp sp2 en jpg"
Deze oplossing al gezien?

En een nieuw topic openen nadat je oude gesloten is is 'not done'.

ARME AOW’er

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:42

Acheron

updatepack.nl

Je mag niet zomaar een nieuw topic starten als je oude gesloten is. Kijk maar even in de faq. Deze gaat zo ook op slot :p

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-03 00:46
offtopic:
ps.. die grijze kleur kon ik nog niet :? (kom ik ook niet tegen in de faq).. wat voor n mod ben jij?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Waarschijnlijk blokeert NA 2005 de referers.
Je browser stuurt bij het opvragen van een pagina of plaatje het adres mee van de site waar je vandaan komt (de zogenaamde referer). De referer wordt door een aantal sites gebruikt om te zorgen dat de plaatjes niet op andere sites gebruikt worden (referer checking)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 00:02:
ik gebruik IE en bij de een site doet ie het wel maar andere site niet ik weet het SP2 heeft een er hoop beveiligingen inzitten gebruik zonealarm pro en heb er NA 2005 op zitten
Zoals je ongetwijfeld zult snappen hebben we met deze informatie nog steeds niet voldoende om maar iets zinnigs te zeggen. Misschien dat die plaatjes op die ene site van jou wel gewoon niet meer werken? :)

In ieder geval - hier kunnen we niets mee behalve gaan gokken naar wat een mogelijke oplossing zou zijn, en dat is met zo weinig informatie geen beginnen aan :)

Ook dit topic gaat dus dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.