Mijn voeding tikt

Pagina: 1
Acties:

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn voeding: Ik heb op de HCC een nieuwe case gekocht en ook meteen 2 fans/lampjes. Ik heb mijn pc toen in deze case gezet, kabels aangesloten en geprobeerd te starten. Het probleem is nu dat hij niets doet. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd om de aan/uit schakelaar erop te zetten, maar zogauw ik de pc aanzet doet hij niets en geeft mijn voeding een aantal (3-6) tikken. Ik heb hierna geprobeerd om alleen mijn moederbord + aan/uitschakelaar aan te sluiten maar dan doet hij hetzelfde. Als ik de voedingsschakelaar weer op 0 zet geeft hij nog 1 tik en doet verder niets meer.

Weet iemand wat er mis is? :(

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

• sneakyd3ad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02 14:53
Voeding defect, lijkt mij het enige wat mogelijk is

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tikken is kortsluiting!

Dus eventjes kijken of er niet iets kortsluiting maakt :)

En als je niets nuttigs te zeggen hebt :| zeg dan niets.

probeer trouwens eens de voeding alleen te draaien, daarover staat een stukje in de FAQ :)

[ Voor 48% gewijzigd door Vorkie op 14-11-2004 23:15 ]

Verwijderd

Mss is ze stuk ? :+

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11-2025
Mijn voeding tikt ook... Maar alles doet het gewoon :+ Wat het dan precies is kan ik je niet zeggen, maar het kan dus blijkbaar ook iets anders dan kortsluiting zijn... :?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:35

_Ernst_

Mark It Zero!

Timmyboy_ schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:15:
Mijn voeding tikt ook... Maar alles doet het gewoon :+ Wat het dan precies is kan ik je niet zeggen, maar het kan dus blijkbaar ook iets anders dan kortsluiting zijn... :?
Versleten fan misschien?

Last.fm

Pagina: 1