Toon posts:

xp sp2 en jpg

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan me helpen heb onlangs xp met sp2 kaal ge instaleerd maar als ik nu op een cover site kom dan krijg ik dus alleen een kruisje te zien maar geen foto.
wie kan mij helpen.
niet met allerlei termen smijten heb er noiet zoveel verstand van
bvd

• sneakyd3ad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:03
Heb je de firewall van XP aanstaan? Dit kan het misschien zijn...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

niet met allerlei termen smijten heb er noiet zoveel verstand van
offtopic:
Dan zit je op GoT toch eigenlijk verkeerd, hier gaan we er eigenlijk van uit dat je al bepaalde basiskennis hebt of gemakkelijk kan opzoeken via bijv. Google :)

Maar goed, dat is hier niet zo relevant. Wel relevant is dat je totaal geen informatie geeft. Je bent niet de eerste met dit probleem, wat heb je al geprobeerd aan de hand van de tips in de GoT-search?

Welke browser? Gaat het wel goed in andere browsers (zoals Firefox)?

Kan je wel het plaatje bekijken als je het adres rechtstreeks intikt?

Hoe ziet je netwerk er uit, virusscanner, firewall, advertentieblocker, etc? Schakel dat eens uit en zie wat er gebeurt.

Bestaat de site wel, gaat het op een andere machine wel goed?

Je vraag past waarschijnlijk beter in Software Algemeen maar ik verplaats niet, ik sluit omdat er nog heel veel zaken die je zelf even moet gaan bekijken voor we je kunnen helpen. Open dus straks in SA een nieuw topic met meer informatie, check natuurlijk wel eerst even de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif), misschien staat er al wat relevants. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

sanfranjake wilde net een post zetten toen het topic al op slot was; ik quote het hier wel even omdat het een nuttige toevoeging is:
Is dit bij alle jpg en bij alle websites? Cache al geleegd? Ctrl + F 5

Kan zijn dat het plaatje niet meer op de server staat, of dat er een timeout is opgetreden.

Lees Windows Operating Systems - Policy en Windows Operating Systems - FAQ nog even door. we verwachten namelijk wel dat je eerst zelf wat moeite doet voordat je een topic opent :) Dat kan je in voorgenoemde documenten nalezen :)
Dat laatste deel wist je al, dat eerste wellicht nog niet dus kijk er even naar :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.