Toon posts:

Ik wil een nieuwe HD toevoegen, maar lukt niet- help me!

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nieuwe HD gekocht maxtor 80g en hij staat al goed geconfiged in Bios ene Master en andere Slave, enne als ik bij deze computer kijk staat hij niet ertussen :s , Ik heb bij computerbeheer gekeken en hij staat wel tussen de schijfstations! Hij is ook ingeschakeld dus ik zou echt niet weten wat ik verkeerd doe :x

help me plz

• sneakyd3ad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-03 07:24
Schijfletter + Format gedaan?

Dit moet altijd bij een nieuwe schijf.

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

eerst formatteren. Dat wil ook wel eens helpen. via schijfbeheer.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Partitie aanmaken met behulp van computermanagement.
Success.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

GoT is een forum voor de gevorderde computergebruiker dat minimaal over inzet, inzicht, researchcapaciteiten en een zekere basiskennis beschikt. Dat zie ik helaas geen van allen bij jou terug.

Je had bijvoorbeeld even in de FAQ van dit subforum kunnen kijken: OM FAQ / Beleid. En onder Een paar basiscursussen had je een heleboel nuttige informatie kunnen vinden. Ook de hoofdstuk Hoe/waarmee kan ik mijn schijf het beste indelen? was interessant geweest. Verder slaan de hulpkreten in de topictitel en de topicstart echt nergens op. Dacht jij echt dat je hier tussen ~120.000 gebruikers en bijna 1 miljoen topics de enige bent die hulp nodig heeft?

Tip: in de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforums staat beknopt samengevat wat je minimaal moet kennen danwel uitvoeren voordat je een topic opent.

Aangezien je hier nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog rustig en serieus door te nemen, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 15-11-2004 09:28 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.