Toon posts:

Draadloos netwerk, wel verbinding, geen internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vrij eigenaardig probleem en hopen dat jullie mij daarbij kunnen helpen! Ik heb hier de volgende opstelling:

1pc met draadloos ontvangerkastje
1laptop met draadloos kaartje

Ze maken beiden verbinding met een modem die naar het internet gaat..

Op de laptop werkt alles prima, maar om de een of andere reden kan ik op de gewone pc niet meer op het internet, terwijl hij zegt dat de verbinding picobello is..
Dus ik zie rechtsonder in het scherm dat de radio connection: excellent is!

Hij geeft bij het opstarten ook de melding:

"Er is een fout opgetreden tijdens het laden van c:\windows\lvmmreg32.dll

Kan de opgegeven module niet vinden"

Eveneens geeft hij een foutmelding wanneer ik de verbinding probeer te herstellen, dan geeft hij de melding:

"De volgende stappen van de reparatie zijn mislukt:
Het IP-adres wordt vernieuwd
"

Wanneer ik de opdracht 'ipconfig /renew' in opdrachtprompt geef, dan komt hij terug met het antwoord: Kan geen contact met de DHCP-server maken!..

Wie kan mij hiermee helpen?? Het euvel is in plotseling gekomen.. Ik zat eerst vrolijk te internetten, start hem opnieuw op en de pleuris breekt uit...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

euh drivers al opniuew er op gegeooid :?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Het is een usb modem, wat zich automatisch installeert.. Heb hem wel van het stroom gehaald en er weer opgezet, Windows herkende en activeerde hem zonder problemen!

Ik vrees dat ik een virus te pakken heb!

Het bestand : c:\windows\lvmmreg32.dll is door Norton in Quarantaine gezet en kan niet worden teruggezet!.. Om dit bestand vraagt Windows bij het opstarten..

Ik denk maar dat ik de hd herinstalleer, ben ik wel gelijk van al het gezeur af, of heeft iemand nog een briljante inval?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, na vele (tevergeefse) telefoontjes naar de helpdesk, toch maar een format en een herinstall gedaan!.. En het loopt allemaal weer als een zonnetje!

Dus advies voor mensen met hetzelfde euvel: Herinstalleren die handel!