Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bericht zonder history heeft diff button

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Zojuist viel mij dit bericht op:

klik

Dit bericht heeft een diff button; maar geeft vervolgens de error dat er geen wijzigingshistory is. Komt dit doordat er wel is_edited in de database staat maar dat op dat moment de diff functionaliteit nog niet aan stond; of heeft dit een andere reden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

Dat komt inderdaad doordat het bericht een wijzigingsdatum heeft, maar er op dat moment nog geen diffs verzameld werden...

Diff staat pas sinds een week of wat aan geloof ik

[ Voor 19% gewijzigd door crisp op 14-11-2004 22:00 ]

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Ok, ik wilde even zeker weten dat het geen bug was :) Diffing staat idd nog niet zo lang aan

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-11 21:44

Just_I

What did you just say?

Is het overigens ook normaal dat ik te zien krijg dat er 428 pagina's zijn, waardoor de donkerblauwe balken dus ook huge worden?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
ja

---

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

Just_I schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:23:
Is het overigens ook normaal dat ik te zien krijg dat er 428 pagina's zijn, waardoor de donkerblauwe balken dus ook huge worden?
Dit lijkt me niet helemaal in dit topic horen ;)

Ja, topics met 428 berichten (neem ik maar even aan) beslaan 18 pagina's bij 25 rpp - dat rekt inderdaad de balk wat uit in de huidige paarse layout. Dat is ook de reden dat topics meestal bij zo'n 1000 replies op slot gaan. In de nieuwe layout is dat door een nifty truukje echter ook geen issue meer :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.