ik heb juist een update van norton antivirus gedaan
maar hij verwijderde niet alle bestanden
dus ben ik handmatig naar deze bestanden op zoek gegaan
en heb ik alles onder de TEMP en de temp internet files verwijderd
(niks belangrijk toch???)
na een heropstart klik ik de account aan, vul het paswoord in en ik zie hem het bureaublad weergeven en dan niets meer, hij logt me gewoon terug uit
en dit is ook bij de andere accounts waaronder de administrator
heb win xp proberen te herstellen via win xp repair, dit is niet mogelijk
heb fixboot, fixmbr, bootcfg /rebuild of de /scan, chkdsk geprobeerd maar niets hielp
probleem is dat er bestanden op staan die niet gebackupt zijn (i know newbie problem ma tis niet mijn pc en ik zou toch graag die bestanden terug vinden)
ik heb al een start diskette van win 98 geprobeerd om zo via dos te backuppen ma da lukt me niet en via F8 en dan opdrachtprompt of iets anders geeft me ook weer het scherm met de verschillende accounts
ook als ik onder via F8 kies voor de laatste goeie instellingen bied geen oplossing
ik heb de schijf in een andere pc gestoken ma nu is de account van deze persoon niet toegankelijk (very strange) want de rest is da wel
ik bedoel de documents en settings en alles wat daaronder moet staan
ook een map onder de c-schijf is niet te zien???
ik ben al zover da herstellen niet mogelijk is en format is noodzakelijk
kan iemand me zeggen hoe ik die bestanden kan terug vinden???
of heeft windows die mappen en dus ook de bestanden die onder de root van c stonden verwijderd?
maar hij verwijderde niet alle bestanden
dus ben ik handmatig naar deze bestanden op zoek gegaan
en heb ik alles onder de TEMP en de temp internet files verwijderd
(niks belangrijk toch???)
na een heropstart klik ik de account aan, vul het paswoord in en ik zie hem het bureaublad weergeven en dan niets meer, hij logt me gewoon terug uit
en dit is ook bij de andere accounts waaronder de administrator
heb win xp proberen te herstellen via win xp repair, dit is niet mogelijk
heb fixboot, fixmbr, bootcfg /rebuild of de /scan, chkdsk geprobeerd maar niets hielp
probleem is dat er bestanden op staan die niet gebackupt zijn (i know newbie problem ma tis niet mijn pc en ik zou toch graag die bestanden terug vinden)
ik heb al een start diskette van win 98 geprobeerd om zo via dos te backuppen ma da lukt me niet en via F8 en dan opdrachtprompt of iets anders geeft me ook weer het scherm met de verschillende accounts
ook als ik onder via F8 kies voor de laatste goeie instellingen bied geen oplossing
ik heb de schijf in een andere pc gestoken ma nu is de account van deze persoon niet toegankelijk (very strange) want de rest is da wel
ik bedoel de documents en settings en alles wat daaronder moet staan
ook een map onder de c-schijf is niet te zien???
ik ben al zover da herstellen niet mogelijk is en format is noodzakelijk
kan iemand me zeggen hoe ik die bestanden kan terug vinden???
of heeft windows die mappen en dus ook de bestanden die onder de root van c stonden verwijderd?