Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Maar ja, ik kan wel van alles zeggen... maar kiezen zul je zelf moeten doen.
Ik zoek een koele stille kast......
Wie heeft er een X710?
Mja... wat valt er over te zeggen... een mooie kast... vrij stil... als je de voorste 8 cm vervangt want dat is een bagger fan.... 1800rpm en nog tikken... de 12 cm fan geeft alleen een heel laag soundje... en heeft ene leuke flow... verder is het front van de kast chill voor de ventilatie van je systeem... inbouwen was in 5 min gedaan... gekozen omdat het de mooiste verkrijgbare kast hier in LWD was... voor onder de 100 euro.... de stevig heid van echt wel mee... maybe iets minder steviger dan een Chieftec / Aopen (hij mist nm die balk onder de PSU.... maar heeft wel gaten in het dak ervoor) maar verder is alles zwaar flex afgewerkt...
Verder hield ik niet van deurtjes en hij moest front audio hebben (voor de headsets ed).... firewire was ook natuurlijk leuk...
[ Voor 9% gewijzigd door Henning op 14-11-2004 21:28 ]
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
Persoonlijk zou ik voor de coolermaster gaan maar dat is een kwestie van smaak
Verwijderd
ik heb hem zelf ook en vind het een ge-wel-dige kast!
Makkelijk inbouwen, alles netjes der bij. (erg makkelijk is het klik-systeem, en het zit ook echt vast!)
Er zit een 80 en 120 mm fan in, deze zijn eigenlijk zo goed als stil.
En de kast heeft goede koelprestaties, mijn 3 ghz ht dingetje icm 7000alcu koeler (kamer temp 20) is idle 23 graden en na 2 uur full load 33 graden.
Kast heeft een stof filter bij je intakes, ik had er nog nooit van gehoord.
Maar ik vind het wel een leuk iets, iedere week een keer je hand erover en je haalt er wel wat stof vanaf. Dat komt dus niet meer tussen je cpu koelribben!
Dan de front aansluitingen nog,
voor dat geld, een prima kast! gelijk doen.
Dat balk ding die verticaal door de kast loopt bij de iwin lijkt me ook vervelend bij montage en dergelijken.
Je zou bij de iwin een 120mm fan aan de zijkant kunnen monteren maar die balk zit dan waarschijnlijk in de weg.
en zoals er an gezegd werd,wissel je vaak van cd's/dvd's, wil je er een fanbus in of heb je de kast links van je staan dan is de CM beter anders moet dat deurtje steeds open en kun je er moeilijk bij als jij links staat.
Je kan dat deurtje er wel af halen maar daar wordt hij niet mooier op omdat de lijnen nogal verstoord worden.
it's up to you
[ Voor 3% gewijzigd door DJ_Squtshi op 15-11-2004 09:32 . Reden: DOODELIJKE typo ]
Laat de doden toch met rustDJ_Squtshi schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:40:
Je kan dat deurtje er wel af halen maar daar wordt hij niet mooier op omdat de lijken nogal verstoord worden.
En weer ontopic. Heb zelf ook een coolermast kast gehad maar had er alleen maar goede ervaringen mee,. makkelijk te bouwen, goede airflow en redelijk afgewerkt. Heb nu een aopen kast die wel iets beter is maar veeel duurder. volgende keer toch weer coolermaster
I said I'd be back...
[CME] -> [OH]
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
http://www.hwhell.com/articles/cooler_master_centurion_5/
http://www.extrememhz.com/centurion5-p1.shtml
http://www.hexus.net/cont...?dXJsX3Jldmlld19JRD03Njg=
http://www.anandtech.com/casecooling/showdoc.aspx?i=2187
Vraag me verder af of er iemand toevallig een foto heeft van deze kast waarbij er reeds enkele 5.25" slots zijn bezet. Wil namelijk wel es weten hoe een standaard cd / dvd rom in deze behuizing 'staat'
Al een keuze gemaakt? Ik heb sinds gisteren de Coolermaster eindelijk binnen. Mijn eerste indrukken zijn echt erg ok. Het schroefloze hd / cdrom / fdd bevestigingssysteem werkt mooi en de temps zijn gemiddeld 6 graden omlaag gegaanErw schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:35:
Ik zit een beetje aan Mycom gebonden, is de enige computer shop in de buurt van Barneveld, en zelf mn systeem overzetten kan ik niet.....
Ook heb ik de frontjes van mn cdroms en floppy ff zwart gespoten.. ziet er mooi uit nu