Toon posts:

[XP] installeren maar geen ps/2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil xp installeren op een pc maar het probleem is dat allebei de ps/2 poorten ervan defect zijn. USB keyboard support staat op enabled en toch kan ik als er staat "klik op een toets om vanaf de cd op te starten...." zo vaak drukken als ik wil maar er gebeurt helemaal niks. ik kan vreemdgenoeg wél in de bios komen :?. ookal geprobeert met een floppy, reageert ie ook niet op. wat kan ik nog proberen?

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je kan in je bios instellen dat de pc altijd van cd moet opstarten, dus niet van schijf of hd.

Verwijderd

Topicstarter
Plecky schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:43:
Je kan in je bios instellen dat de pc altijd van cd moet opstarten, dus niet van schijf of hd.
nee, net ff geprobeert ik kan wel "C only" selecteren maar niet "cdrom only" o.i.d...

Verwijderd

vervelend , zijn de usb poorten on board of gaat t mbv een pci kaartje ?

Verwijderd

Topicstarter
onboard... heb ook een pci insteekkaartje maar als ik het daarin probeert kan ik nieteens meer de bios inkomen...

Verwijderd

probeer de hdd eens te formateeren in een andere pc , ik weet dat als je windows wilt instaleeren met de cd en je totaal niets op je hdd heb ( dus ook niet ntfs of fat 32 partietie's heb aangemaakt ) dat hij altijd van cd opstart zonder dat je een knop moet indrukken waneer hij daarom vraagt...

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:51

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Welk moederbord heb je? Bij mij kan ik usb instellen op bios of O.S. als jij die mogelijkheid ook hebt zet hem dan op bios.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die mogelijkheid niet, kan hem enkel aan of uit zetten...

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:51

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Dus welk moederbord heb je?

Verwijderd

Topicstarter
uhm, is oud pctje, p2 geen idee wat voor mb - zal wel ff kijken dan laat et zo weten...

edit: staat NERGENS op mobotje wat voor merk/tpye het is |:(, heb nog aan de achterkant gekeken - daar ook niet.... iig wel intel chipset :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 21:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog een suggestie? :)

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
euhmmm probeer eens een USB-toetsenbord te lenen van iemand. of past dat niet op je mobo :? Heb je anders al een andere PS/2 toetsenbord gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
FireArrow schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:17:
euhmmm probeer eens een USB-toetsenbord te lenen van iemand. of past dat niet op je mobo :? Heb je anders al een andere PS/2 toetsenbord gebruikt?
uhm.. heb ik dan gezegt dat usb niet op me mobo past ofzo? ik heb al meerdere usb/ps2 toetsenborden geprobeert...
Pagina: 1