Toon posts:

[Outlook] Kan adresboek na herinstallatie WinXP niet vinden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb xp opnieuw geinstalleerd. En wil nu mijn inbox van Outlook uit de administrator map halen. Ik heb na het lezen van diverse topics en het faq al bij de mapopties het volgende gedaan:
aanzetten van verborgen bestanden weergeven, uitzetten van eenvoudig delen van bestanden gebruiken.

Nu staat in de map: application data -> Microsoft -> Adress book, mijn adresboek,dus die heb ik. Maar het belangrijkste is mijn inbox die ik niet kan vinden. Ik heb onder de map Microsoft namelijk geen map met Outlook. Als ik die kwijt ben heb ik echt en groot probleem.

oplossing ?

Verwijderd

Hoi,

Je zit aardig in de buurt, maar je moet iets dieper. in plaats van meteen naar aplication data (waar je in microsoft inderdaad je adrssboek kan vinden) moet je eerst naar Local settings en dan pas de map application data . Dan microsoft en dan outlook .. Let op je kan hier geen losse mappen vinden, dat is alleen bij outlook express. Je vind hier 1 pst bestand die kan je via outlook importeren..

Succes

Len ;) basis

Verwijderd

Topicstarter
In die map Microsoft zit ook geen Outlook bestand :( er zitten de volgende mappen in:
CD Burning
Credentials
Help CTR
Internet Explorer
Mediaplayer
Windows
Windows Mediaplayer

Misschien maakt het niks uit maar ik heb een half jaar geleden office XP Professional geinstalleerd op deze pc, dit heb ik er later weer afgehaald en vervangen door office 97. Dit is prima gegaan en hierbij heb ik geen bestanden verloren. Misschien zit het inbox bestand daardoor in een andere map ?

Het outlook.pst bestand kan ik ook niet vinden via zoeken, kan dit ook een andere naam hebben ?

Wie helpt ?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 20:56 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
WOS -> SA, Outlook is geen windows :)

titeledit:

Probleem met outlook na herinstallatie xp ==> [Outlook] Kan adresboek na herinstallatie WinXP niet vinden

Verwijderd

Topicstarter
mmmmm, topic wat je hebt veranderd klopt niet helemaal. Ik was juist mijn inbox bestanden kwijt dhet adres boek had ik al gevonden.

Maar ik heb mijn bestanden na uren lang zoeken gelukkig weer gevonden in:
Document en settings -> Administrator-> Local Settings -> Aplication Data->Identities ->c78cvv-2437c45-4325453->Microsoft -> Outlook Express

Bizar, maar ik ben weer dolgelukkig was een ramp geweest als ik dit kwijt zou zijn.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Waarom niet gewoon met de standaard Windows zoekvenstertjes ff zoeken op "Postvak" ofzo op je hele C schijf ;)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Hoi,

Je gaf aan dat het om outlook ging.. Als je had aangegeven dat het om outlook express ging, dan had je jezelf die uren zoeken kunnen besparen. Maar goed achteraf is een koe in zijn .... kijken ..

In ieder geval mooi dat je vond wat je zocht..

Lenbasis
Pagina: 1