Ik ben 30 min geleden begonnen met het formateren van de externe HDD in winXP. Ik sluit dat ding aan op de FireWire aansluiting van mijn soundblaster audigy en winXP ziet dat ding MAAR! laat 'm niet zien tussen de andere HDD's.

Ik dus de driver cd er maar be gepakt en geinstalleerd. Je zou verwachten dat ie het dan wel doet. Niet dus. Nog wat anders maar geinstalleerd op hoop dat ie het nu eindelijk doet. En je raad het al. Nog steeds F*cking niet. Ok het is Windoos dus misschien moet ik rebooten. Nee hoor nog steeds niets. FireWire eruit getrokken terug erin gestopt en nog steeds niks. FireWire eruit USB erin en hij ziet alleen maar de twee multikaart lezers die ingebouwd zijn in mijn externe HDD. OMG ik ben nu zo pissig op dat ding dat ik 'm net een schop tegen de zeikant heb gegeven. Dit is waarom ik zo blij ben dat ik een mac heb. Hopeloos gewoon. F*ck die kut windoos. Ik koop wel een externe behuizing voor mijn DVDbrander. Dit schiet voor geen meter op.
Zo! dat moest ik even kwijt.
EDIT: BTW ik sluit 'm aan op de winxp bak om het te formateren naar FAT32 omdat ik in OSX niet FAT32 kan formaten.
[
Voor 7% gewijzigd door
Alpha-sphere op 15-11-2004 16:25
]