Sony DW-D22A -> Zelfde als Sony DRU-710A?

Pagina: 1
Acties:

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-03 08:38
Ik heb de Sony DW-D22A op de kop getikt op de HCC dagen vanmorgen. Kostte maar 55 piekjes, dus mocht hem niet laten liggen ;).

Nu lees ik op verschillende sites dat deze brander dezelfde zou zijn als de DRU-710A.. en dat deze een ander uiterlijk had.

[quote]
It's not one of Sony's retail products, it is OEM only. It is the bulk version of the DRU-710A which is a Liteon SOHW-1633S. The DW-D22A should be easily convertable to the DRU-710A because Sony probably won't release many firmware updates for this drive.

I'd be skeptical of a 1 year Manufacturer Warranty...
[quote/]

Ik vind het nogal stug dat ze branders onder 2 verschillende namen verkopen, terwijl het hetzelfde is :/

Nu staat er dat ik die firmware van de DRU-710A er zo overheen kan gooien. Echter, wat voor gevolgens heeft dat voor mijn brander, wat schiet ik ermee op?? Kan ik dan meerder media gebruiken ofzo?

Ik heb nog nooit een DVD brander gehad, dus vandaar dat ik daar naar informeer.. voordat ik mijn brander om zeep help, sta ik alsnog met lege handen :/

alvast dank voor jullie antwoorden!!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Jassy
schop trap dinges :)

weet echt niemand een antwoord????

• Jassy
en wederom schoP ik hem voor de laatste keer.....

is er echt niemand die ook maar iets weet wat van pas kan komen?? :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Jassy op 16-11-2004 22:28 . Reden: Typo ]

• FuzzyFocus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-02 16:49

FuzzyFocus

May the thong be with you...

Op http://www.videohelp.com/dvdwriters.php kan je zoeken welke type drive door wie gemaakt wordt. Voor de DW-D22A is dat dus LiteOn en voor de DRU-710A is dat ook LiteOn. Nu wil dit niet gelijk zeggen dat de drives van binnen identiek zijn. Wel heb ik gevonden dat de DW-D22A een OEM drive is, dus eigenlijk niet los behoort te worden verkocht. Ik zou eerst een kijken of ie het goed doet en dat je verschillende media kan branden. Waarschijnlijk komt er ook wel nieuwe firmware voor uit. Als je problemen hebt zou ik als laatste redmiddel naar een andere firmware uitwijken. If it ain't broken, don't fix it.

Heb je er 55 Piek voor betaald of 55 € ?? >:)

(zelf heb ik een andere brander gekocht op de HCC)

[ Voor 89% gewijzigd door FuzzyFocus op 16-11-2004 22:57 ]

• Jassy
FuzzyFocus schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:52:
Op http://www.videohelp.com/dvdwriters.php kan je zoeken welke type drive door wie gemaakt wordt. Voor de DW-D22A is dat dus LiteOn en voor de DRU-710A is dat ook LiteOn. Nu wil dit niet gelijk zeggen dat de drives van binnen identiek zijn. Wel heb ik gevonden dat de DW-D22A een OEM drive is, dus eigenlijk niet los behoort te worden verkocht. Ik zou eerst een kijken of ie het goed doet en dat je verschillende media kan branden. Waarschijnlijk komt er ook wel nieuwe firmware voor uit. Als je problemen hebt zou ik als laatste redmiddel naar een andere firmware uitwijken. If it ain't broken, don't fix it.

Heb je er 55 Piek voor betaald of 55 € ?? >:)

(zelf heb ik een andere brander gekocht op de HCC)
55 euro he ;)

hmmz, naja, ik denk dat ik dat dan toch maar ff niet doe, want inderdaad hij loopt als een trein.. ;)

dank voor je antwoord :)