Sinds vandaag heb ik problemen met mij Samsung twin tuner. Iedere knop die ik op mij AB intoets, resulteerd in allemaal zessen. Als ik bijvoorbeeld een 1, de teletekst, de aan/uit toets, en een 7 intoets, dan verschijnt er op het display 6666. Het maakt dus niet uit wat ik doe. Doe ik op de tuner zelf een pagina omhoog of omlaag dan werkt het wel. Het lijkt dus dat hij een beetje van slag af is. Weet iemand hoe ik dat ding kan resetten? (zonder in het menu te komen). Op internet is er vrij weinig over te vinden, zelfs op de Samsung site kan ik het hele apparaat niet terug vinden. Iemand een idee?
Inmiddels heb ik wel een manier gevonden om toch iets te kunnen. Als ik de teletekst toets ingedrukt houdt, en vervolgens een andere toets indruk, dan werkt dit wel. Niet met alle toetsen trouwens. Ik kan dus nog steeds niet in het menu komen om het apparaat te resetten. Ik denk dat alleen een harde reset een eventuele oplossing is, maar ik kan het helaas nergens vinden.
Inmiddels heb ik wel een manier gevonden om toch iets te kunnen. Als ik de teletekst toets ingedrukt houdt, en vervolgens een andere toets indruk, dan werkt dit wel. Niet met alle toetsen trouwens. Ik kan dus nog steeds niet in het menu komen om het apparaat te resetten. Ik denk dat alleen een harde reset een eventuele oplossing is, maar ik kan het helaas nergens vinden.
HODL