Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
wat wil je exact downloaden dan alleen de java runtime of bijvoorbeeld ook jdk en dergelijke?
computer voor alle werkzaamheden
Niet mogelijk hellaas
Gewoon de runtime denk ik, heb het nodig voor Azureus (bittorrent) , alle download links zijn down? zowel op sun en Java.comEdwin van Cleef schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:22:
kan je wat concreter zijn?
wat wil je exact downloaden dan alleen de java runtime of bijvoorbeeld ook jdk en dergelijke?
niet mogelijk hier loopt hij zo naar binnen
Als je het al geinstalleerd hebt dan krijg je gewoon de melding
Ga met je muis naar dat schermpje, en typ: download java
gebruik de
[ Voor 52% gewijzigd door Dersan op 14-11-2004 17:26 ]
Het "Pagina kan niet worden weergegeven" berichtEdwin van Cleef schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:24:
[...]
niet mogelijk hier loopt hij zo naar binnen![]()
Als je het al geinstalleerd hebt dan krijg je gewoon de melding
[ Voor 3% gewijzigd door Neobahamuth op 14-11-2004 17:27 ]
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Daar haal ik mijn java versies weg
Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome
hij zoekt gewoon een javaruntime meer nietNeobahamuth schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:26:
Bedoel je de Microsoft Java Virtual Machine build 3805 of bedoel je iets anders?
Verwijderd
Jouw internetconnectie lijkt me problemen te hebben met DNS resolving.. Met sun.com is niks mis...Erw schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:25:
[...]
Het "Pagina kan niet worden weergegeven" bericht
maar blijkbaar is er iets met je pc (?)
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Op de paginas kom ik wel ,maar kan niet downloaden.......andere dingen downloaden wel.....LifeTecH schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:48:
Ik neem aan dat je onder IE werkt, kun je niet een andere browser proberen?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
staan je browser instellingen niet te hoog dat ie geen redirects doet of iets dergelijk?
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
https://vip.megaproxy.com...m/j2se/1.5.0/download.jsp
[ Voor 6% gewijzigd door Mastermind op 14-11-2004 23:44 ]