Twinmos PC3200 Met een MSI k8n Neo2 939 op fsb 200 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Ik heb nu een asus a7n8x met 2 reepjes twinmos 512 PC3200 erin zitten.
Hij draait nu op 166, aangezien als ik ze op 200 zet wat ze wel zouden moeten kunnen, mijn systeem zwaar instabiel wordt en achter elkaar BS bij windows setup enzo geeft.

Nou krijg ik morgen een MSI k8n Neo2 bord en nu vraag ik me dus af of dat geheugen dan weer gewoon op 200 mhz instabiel draait, of dat het gewoon aan die a7n8x ligt.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-08 11:13
Daar ga je morgen achter komen :+ Je mag er gerust vanuit gaan dat het werkt, het is tenslotte PC3200. Verder kan niemand je meer vertellen, je bent namelijk ook niet echt scheutig met info ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

/me is wel benieuwd

Twinmos is nog wel eens een beetje dodgy geheugen ;)

Als je 't goed aan de praat krijgt, ben ik ook wel heel benieuwd naar welke overclocks je gaat halen. 't MSI bordje is daar nogal goed in ;) Keep us posted!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
ja ik zal jullie op de hoogte houden.

Mijn fsb moet dan wel op zn minst gelijk al 200 mhz aankunnen, anders zit ik niet op mijn echte snelheid.

Verwijderd

pc3200 = DDR400 = 200Mhz "FSB" - dus dat zouden je twinmosjes moeten kunnen. De vraag is alleen op welke timings: 2-2-2-5 gaan ze niet doen, maar ik ben vooral heel erg benieuwd of, en zo ja, op welke timings en met welk voltage je 260+ FSB (HTT) kunt draaien.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon proberen 8)7 Er rest nog 1 dag en dan vind ik het echt overdreven om dan nog te vragen of het gaat werken. Ervaringen kun je gewoon in [rml][ Ervaringen] MSI K8N Neo2 (-54G) deel 3[/rml] kwijt :Y) En daar kun je ook ervaringen van anderen teruglezen B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.