Problemen met service request form, iemand suggesties?

Pagina: 1
Acties:

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hi,

I.v.m. problemen met mijn vrij nieuwe iPOD wil ik graag het service request formulier invullen. Stappen 1 (productinformatie) en 2 (symptooninformatie) gaan prima, maar hierna begint het gerotzooi.
Allereerst verschijnt er bij het invullen van mijn naw-gegevens opeens "Land: United States" terwijl ik toch echt over voor Nederland(s) heb gekozen:

Afbeeldingslocatie: http://213.222.13.140/apple1.jpg

Ik denk boeie, ik vul gewoon Nederland in. Maar nu kreeg ik weer gezeik over de Nederlandse postcode notatie:

Afbeeldingslocatie: http://213.222.13.140/apple2.jpg

Iemand nog suggesties?
Hoe gaat een service aanvraag normaliter in z'n werk?

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Vaag, want ik vul ze dagelijks in en ben dit nog nooit tegen gekomen. ;)

Je moet vanaf het eerste moment dat je op de site komt nederlands en nederland invullen. Als het nog steeds niet mocht lukken kan je ook gewoon naar 0900-7777703 bellen en uitleggen dat het niet werkt via de website. Dan melden zij hem voor jou aan. Duurt wel wat langer maar werkt wel net zo goed. :)

kleurbleur.nl

Verwijderd

Hallo, weet iemand waar ik de prijzen voor een service request kan vinden? Ze linken mij door naar de volgende pagina http://www.apple.com/benl/support/ipod/service/faq/ maar daar kan ik nog niets van prijzen zien. Ik heb een 1.5 jaar oude iPod en mijn oortjes zijn kapot. (Bij iPods onder garantie kun je daar nieuwe aanvragen, 2 dagen later gratis in de bus)

"You may be charged for the replacement accessory if your iPod is no longer covered by Apple’s warranty".

Ik zou dus willen weten hoeveel deze nieuwe oortjes mij gaan kosten, via de service, of toch maar beter eens op ebay kijken? Ik weet het, je kunt ze ook kopen in een apple shop, maar die remote heb ik niet echt nodig. Dank.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bel ze op?

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:08
Of koop andere oordopjes die wel goed klinken... Sony heeft setjes die voor een schappelijke prijs heel aardig klinken... Beter dan die van Apple in elk geval... Extra voordeel is dat je ze gewoon bij de electronica boer op de hoek kan halen.

Liege, liege, liegebeest!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
cailin_coilleach schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:20:
Of koop andere oordopjes die wel goed klinken... Sony heeft setjes die voor een schappelijke prijs heel aardig klinken... Beter dan die van Apple in elk geval... Extra voordeel is dat je ze gewoon bij de electronica boer op de hoek kan halen.
Vind zelf de Apple oordopjes erg goed klinken en met mij een hele boel mensen. Ik heb genoeg andere geprobeert, senneheisers en sony mdr-ex71, maar vond die van Apple toch meest helder klinken. Nadeel is alleen dat die dingen reteduur zijn in de winkel, als je garantie hebt dan kan je gewoon nieuwe blijven bestellen. :)

kleurbleur.nl

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sage schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:14:
[...]

Vind zelf de Apple oordopjes erg goed klinken en met mij een hele boel mensen. Ik heb genoeg andere geprobeert, senneheisers en sony mdr-ex71, maar vond die van Apple toch meest helder klinken. Nadeel is alleen dat die dingen reteduur zijn in de winkel, als je garantie hebt dan kan je gewoon nieuwe blijven bestellen. :)
De apple doppen worden gefabriceerd door sony en zijn identiek aan hun basislijn (op het ontwerp na). De apple doppen in de winkel zijn zo duur omdat je er een afstandbediening bij krijgt. Verder is geluidskwaliteit natuurlijk persoonlijk.. maar ik vind niet dat je zonder te knipperen kan stellen dat apples doppen beter zijn in bereik en dynamiek dan een vergelijkbare senheisser ;)

Ik weet trouwens niet hoelang jij doppen test, maar als je je nieuwe senheissers 24 uur aan 3/4 volume ruis of radio blootstelt, is de geluidskwaliteit hoorbaar beter.

[ Voor 10% gewijzigd door Matias op 05-01-2006 20:52 ]

Verwijderd

Voor mij volstaan die apple oordopjes. En ze zijn mooi wit, kabeltje niet te lang, niet te kort... al heb ik geen ervaring met andere moet ik eerlijk toegeven. Probleem dus dat ik geen 39 euro wil betalen voor oortjes en een remote die ik toch nie ga gebruiken. Ik zou idd even kunnen bellen, maar dit lukt niet omdat mijn gsm even, euh, in een 10tal stukken ligt :| en ik momenteel op mijn studentenkamer zit.
Dus als er iemand weet hoeveel die oortjes moeten kosten via de apple service... ik hoor het graag.

Verwijderd

Ok. Ik heb nog steeds niet kunnen vinden hoeveel zo'n service voor mijn oortjes (iPod buiten garantie) zou kosten. Ook nog niet willen bellen naar apple omdat ik daar lees:

"Voor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 070 700 772. Als je recht hebt op aanvullende ondersteuning ... In alle andere gevallen wordt per geval € 47.19 in rekening gebracht."

Is het nu zo dat indien ik bel - om te vragen hoeveel het zou kosten om mijn oortjes te vervangen via de online service request - apple mij direct 47.19 euro gaat aanrekenen? Ik kom er maar maar niet uit.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Een vraag over voorwaarden is geen ondersteuning. Dus nee, het lijkt me niet dat ze je kosten in rekening brengen; daarvoor zouden ze sowieso eerst je gegevens voor moeten hebben.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk dat je beter een nieuw topic kan openen, dan dat je een topic omhoog schopt dat pakweg 15 maanden oud is.

Verwijderd

Toch nog even een kleine update. Ik heb gezien dat er op het apple forum, apple.com nog mensen waren met deze vraag. En wie weet zijn er hier nog.

De nieuwe oortjes zouden - volgens de telefonische klantendienst- tussen de 25 en 29 euro kosten.
Pagina: 1