Toon posts:

Multi-Boot XP/XP op 2 verschillende harddisks!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 HD's: 1 van 120GB en 1 van 200GB.
Op partitie 1 van HD1 staat WinXP en op de partitie 1 van HD2 wil ik ook WinXP installeren.

Ik wil een BootManager (en dus niet boot.ini) gebruiken om te switchen tussen deze 2 besturingssystemen.

Kan ik hiervoor BootMagic (van Powerquest) gebruiken?
Ik lees namelijk vaker dat deze alleen 2 verschillende partities op dezelfde HD ondersteund.

Alvast Bedankt.

ps. als bootmagic niet kan wat dan wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:53:
Op partitie 1 van HD1 staat WinXP en op de partitie 1 van HD2 wil ik ook WinXP installeren.

Ik wil een BootManager (en dus niet boot.ini) gebruiken om te switchen tussen deze 2 besturingssystemen.

Ik lees namelijk vaker dat deze alleen 2 verschillende partities op dezelfde HD ondersteund.

Alvast Bedankt.

Waarom geen boot.ini ? En Bootmagic is ALLEEN voor FAT32, en niet voor NTFS, dus ik weet niet waar je onder draait, maar ik zou deze dus niet aanraden ..

Ik heb ffies op gegoogled, en vond deze -> OS Loader 2000 , beetje pimp naam, maar werkt waarschijnlijk wel, voortaan zelf ook ffies googelen hè ;).

Suc6 ermee iig

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:53:

Alvast Bedankt.

Zal toch wel dat BootMagic het kan ? Probeer anders eens een andere bootloader :) [google=bootloader download] :)

Je vraag lijkt me beter op zijn plaats in Windows Operating Systems, aangezien mijn inziens booten aan je OS gerelateerd is.

edit:
woei dit topic heeft lang zonder refresh open gestaan :X

[ Voor 5% gewijzigd door sanfranjake op 14-11-2004 17:33 . Reden: slow enzow... ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters