Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
heh dit ziet er echt wazig uit als ik voor de gein op edit druk bij jou 
maar goed, bugjes zijn er om weg te pesten.
maar goed, bugjes zijn er om weg te pesten.
Nu we het toch over bugjes hebben, heb ik er ook eentje. Misschien is het de zoveelste dupe van een bekende bug, maar dat risico neem ik.
Daarnet wilde ik iets posten, maar m'n user/pass was niet ingevuld. Ik vul die dus in en vink 'wachtwoord opslaan' aan. Ik submit het bericht en -- m'n password klopt niet. Vast verkeerd password gebruikt (ik kan niet bijhouden welk password ik waarvoor gebruik), dus ik wil terug om het goede password in te vullen, en.. AU! Het hele form is leeg!! Dus ik zwaar pissed het bericht nog een keer typen. Niet leuk..
Zorg dus ff als je terug gaat daar dat de inhoud van je form er nog staat!!
Daarnet wilde ik iets posten, maar m'n user/pass was niet ingevuld. Ik vul die dus in en vink 'wachtwoord opslaan' aan. Ik submit het bericht en -- m'n password klopt niet. Vast verkeerd password gebruikt (ik kan niet bijhouden welk password ik waarvoor gebruik), dus ik wil terug om het goede password in te vullen, en.. AU! Het hele form is leeg!! Dus ik zwaar pissed het bericht nog een keer typen. Niet leuk..
Zorg dus ff als je terug gaat daar dat de inhoud van je form er nog staat!!
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP