Toon posts:

Tv/Internet via de satelliet

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

We willen graag over naar satelliet tv omdat je dan bij de meeste zenders een beter kwaliteit krijgt en je meer zenders kunt ontvangen.

Ik ben zelf een leek op dit gebied en hoop dat iemand mij er wat over kan uitleggen, vooral over het ontvanger verhaal. Wat is een goeie en wat is een slechte ? Hoe zit het met de kanalen ? Waar moet je voorbetalen ?

Weet iemand ook wat over de mogelijkheden van internet via de sateliet, wat ik weet is dat one-way niet zo heel duur is maar dit zoek ik niet, daarintegen is de twee-wegs internet verbinding via de sateliet weer extreem duur..

1) Waar moet ik opletten bij aankoop van een ontvanger ?

2) Zijn er zenders die je NIET kunt ontvangen bij std ontvanger ?

3) Je kan bepaalde kaarten krijgen die decoderen wat kost zoiets en hoe lang gaat zoiets mee? Ik hoorde bijvoorbeeld dat canal + de codes af en toe veranderen waardoor ze niet meer werken.

4) Is internet via de sateliet ook interessant als je tv overschakelt naar sateliet aangezien ik nu kabel heb zou dan hele kabel zooitje weg kunnen...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Sorry, maar de vragen die jij stelt behoren toch echt tot de basiskennis m.b.t. dit onderwerp. Ik wil je dan ook aanraden om eerst wat meer eigen research te doen, zoals hier beschreven staat:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Eventuele diepgaande vragen over satelliet-TV kun je overigens beter in AV vragen, niet in I&T.

Tevens wil ik je erop wijzen dat alle vragen m.b.t. je derde punt op GoT zeer ongewenst zijn en je daarom verzoeken hoe dan ook geen vragen meer in die richting te stellen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.