Hardware terug brengen.

Pagina: 1
Acties:

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan dit ?

ik bedoel stel je koopt iets..geluidskaart, videokaart etc. en je bent niet tevreden over het product en je brengt het netjes terug in de verpakking ( wel verbroken ) en zegt .. ja wat zeg je dan ? hij wil niet werken in combinatie met ? moederbord ondersteunt het niet goed ? etc.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Ik ben niet tevreden, sorry!

• JaNNeS
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09-2024
Vaak hoef je als je het netjes verpakt _binnen 8 dagen_ met faktuur terugbrengt je nergens zorgen over te maken... dacht ik ;)

Verwijderd

Inderdaad, binnen 8 dagen. Da's de wet en als ze niet willen ga je dreigen met een advocaat. Maar bij de meeste (de goeie) winkels is het gewon geen enkel probleem.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Ligt er een beetje aan wat is het en waarvoor je het terug wil brengen.
Omruilen is vaak geen probleem (bijvoorbeeld mobo opblazen, BIOS verneuken, proc afbrokkelen, CD-ROM kapot. Zolang je maar net doet alsof je van niets weet :) )
Geld terug doen ze vaak moeilijker over...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Capo
  • Niet online
Geld terug.. dat is net wat ik wil..

wat doen ze dan ? tegoed bon ofzo ?

Verwijderd

Binnen 8 dagen -> geld terug.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
"Een goed werkend product komt niet voor geld terug in aanmerking"

Hee... waar heb ik dat eerder gehoord ?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Undertaker : als ik jou was, en als het binnen 8 dagen teruggebracht was, in de rechtzaal.

Verwijderd

Geld terug hoeft dus niet.:?

• Capo
  • Niet online
Hmm

Tja het product werkt niet goed. Is zo onstabiel als de *censuur* en ligt in conflict met w2k etc.

Ik ga het om 17.00 terug brengen. Wil hoe dan ook mijn geld terug. De videokaarten die er nu zijn en de rest van de apparatuur is niet iets wat ik nodig heb en waar ik zinloos mijn geld in wil stoppen. Als ze moeilijk doen mag hij de G850 leveren. ;)

We zullen zien..

Maar het is dus geen goedwerkend product.
En tussen de dag dat ik het kocht en nu waren ze gesloten dus........

ben benieuwd.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
ik heb wel eens een moederbord na 2-3 weken terug gebracht omdat dat @#$@#$% ding niet stabiel was te krijgen (asus a7v). kreeg gewoon een abit kt7 mee....
ligt gewoon aan de winkel waar je het heb gekocht.

• Capo
  • Niet online
De winkel..aha..daar schaam ik me dood voor maarja hun waren de enigste die hem binnen 2 weken konden leveren...... at the moment zelfs..voorraad.

vergeeft mij mijne zonde.. :r

• Capo
  • Niet online
Gisteravond dat kaartje terug gebracht en wat denk je ?

Nou de verkoper moest ff overleggen en kwam terug en zei ja ik geef je een tegoedbon etc..

tja sorry maar daar heb ik niets aan jullie hebben geen product wat ik op dit moment nodig heb tenzij je de Matrox G800 kunt leveren. Hij lachte en zei ik kijk even.

Voila..money back.. jippie..

Ik vindt Vobis 10x niets.. service en prijs..

maar dit vondt ik wel ok van ze. Maar ik houdt het toch bij dat als ik aan vobis denk dat ik aan escom denk.

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 21:02
Ik heb in de afgelopen wat afgelopen naar Norrod met geforce kaartje, tv-tuner en morgen een reepje geheugen :)
Ze doen dus echt niet moeilijk (cash terug :)

Bij rodo (eurmax tegenwoordig) geven ze je een tegoedbon :r

Norrod heeft de zaken dus beter voormekaar maar compatibel?

Het blijven computers

V&D deed laatst ook niet moeilijk voor een spel (fl 10,- maar) dat in het frans was :r
No prob, cash terug :)
Pagina: 1